دریافت وجه بابت تهیه اقلام‌ پزشکی در مراکز نگهداری معلولان تخلف است

رئیس کمیته پیشگیری از بیماری‌های واگیردار سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه دریافت وجه بابت تهیه اقلام بهداشتی در مراکز نگهداری معلولان تخلف است و بهزیستی با افراد سودجو برخورد می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صفحه رسمی سازمان بهزیستی کشور در اینستاگرام با انتشار یک پست نوشت:

"دکتر «محمد نفریه» رئیس کمیته پیشگیری از بیماری‌های واگیردار سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه دریافت وجه بابت تهیه اقلام بهداشتی در مراکز نگهداری معلولان تخلف است و بهزیستی با افراد سودجو برخورد می‌کند، گفت:

با شیوع ویروس کرونا در کشور، در هفته‌های گذشته مبلغ ۳۰ هزار تومان برای هر فرد در مراکز نگهداری شبانه روزی سالمندان اختصاص داده شد و به صورت متمرکز این مبالغ به حساب مراکز واریز شد.

در مراحل بعدی نیز حمایت‌های از مراکز در دستور کار سازمان بهزیستی قرار گرفته است.

در حال رایزنی با بخش‌های مختلف برای تأمین مواد ضدعفونی، ماسک و دستکش با قیمت مناسب برای مراکز هستیم.

به هیچ عنوان مرکزی حق دریافت وجهی بابت مسئله اشاره شده را ندارد و مراکز باید بر اساس پروتکل‌ها و بخشنامه‌های سازمان بهزیستی عمل کنند.

خانواده‌های که با درخواست پول اضافه از سوی مراکز نگهداری روبرو می‌شوند به هیچ عنوان اقدام به پرداخت آن نکنند و موارد را به ادارات بهزیستی در استان‌های مختلف اعلام کنند.

سازمان بهزیستی در شرایط فعلی در کنار مراکز نگهداری است اما به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهد برخی از افراد در این زمینه با دریافت پول اضافی به مردم اجحاف کنند. "

کد خبر 415384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.