ماجرای آپارتمان‌های پرسپولیس از زبان معاون مالی اداری این باشگاه

مدیر امور مالی و سرپرست معاونت اداری مالی پرسپولیس گفت: مراحل انتقال سندهای مالکیت آپارتمان‌های باشگاه، وام بانکی، اسناد و چک‌ها بین طرفین در حال انجام بوده و مراتب نیز در دی ماه سال جاری به اطلاع مجمع محترم رسیده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس در پی انتشار اخباری مبنی بر صورت گرفتن تخلفاتی در مالکیت چند واحد آپارتمان متعلق به باشگاه، فرامرز دیناروند، مدیر امور مالی و سرپرست معاونت اداری مالی پرسپولیس توضیحاتی در این زمینه ارائه کرد.

دیناروند در این زمینه گفت: برابر اسناد موجود در باشگاه، در سالهای ابتدایی دهه ۹۰، به منظور تأمین وثیقه بانکی در دریافت تسهیلات برای حل بخشی از مشکلات آن زمان، املاک هبه شده و در اختیار باشگاه، با مصوبه هیأت مدیره جهت ارائه به بانک به نام معاون اجرایی وقت باشگاه شد تا جهت دریافت تسهیلات، اقدامات فوری لازم صورت پذیرد که این موضوع از همان سال در صورتهای مالی و گزارش سازمان حسابرسی و نیز تکالیف مجمع، در تمام چند سال گذشته تا کنون اعلام شده است.

وی افزود: از سویی دیگر ایشان از سال ۱۳۹۲ تا به حال طی اظهارنامه‌های رسمی، نامه‌ها و مکاتباتی که در دبیرخانه باشگاه ثبت شده اند، مراتب را به اطلاع باشگاه رسانده و در خصوص انتقال اسناد نیز تعهدات تسهیلات دریافتی خود اعلام آمادگی نموده است.

دیناروند تصریح کرد: از این رو پیرو تکلیف مجمع، موضوع در سال گذشته پیرو گزارش رسمی دادگستری به عنوان معیار کار باشگاه در دستور کار هیأت مدیره قرار گرفته است و مطابق مدارک موجود و تعامل فی مابین، مراحل انتقال سند مالکیت آپارتمان‌ها، وام بانکی و اسناد چک‌ها بین طرفین در حال انجام بوده و مراتب نیز در دی ماه سال جاری به اطلاع مجمع محترم رسیده است.

کد خبر 415382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.