۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳
رونمایی از سه چهره کرونایی

اعضای شورای شهرهای اصفهان، مشهد و تهران اظهارات خود درباره کرونا ویروس را در صفحه توییتر خود منتشر کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کورش محمدی عضو شورای شهر اصفهان در صفحه توئیتر خود نوشت: "کرونا بلای بزرگی‌ست اما تا اینجای کار، از سه چهره هم رونمایی کرده: ۱. نا انسان‌هایی که بی توجه به مصیبت‌های مردم فقط به فکر جیبشان هستند ۲. دلقک‌های مجازی که معلم وظیفه‌شناس جامعه را افسرده کردند ۳. کسانی که خودخواهانه نسبت به سلامت شهروندان بی‌تفاوت‌اند."

مجتبی بهاروند عضو شورای شهر مشهد نیز توییت زد: "علی‌رغم تصمیم وزارت کشور مبنی بر خودداری از تعطیلی متروها، اتوبوسرانی‌ها و پایانه‌های مسافری درون‌شهری و برون‌شهری، سلامت مردم مشهد در اولویت ماست. مصوبه شورای اسلامی شهر مشهد مبنی بر تعطیلی مترو و اتوبوس، قانونی است و نیازی به لغو آن نمی‌بینیم."

محمدرضا حیدری رئیس شورای شهر مشهد نیز در این رابطه در صفحه توئیتر خود نوشت: "این روزها جانباختگان کرونا را از یاد نبریم. آنان که غریبانه جان سپردند و بدون برگزاری مراسم یادبود و ترحیم رسمی با پیکرشان وداع شد. بیایید با خواندن این پیام، قرائت فاتحه‌ای داشته باشیم و به وسعت یک‌شهر و یک ایران. روحشان شاد."

محمد سالاری عضو شورای شهر تهران نیز در این رابطه توییت زد: "شیوع ویروس کرونا به عنوان یک تهدید فراگیر شرایط افزایش تعاملات جهانی و همکاری‌های بین‌المللی را حداقل در حوزه سلامت فراهم آورده است. درک مشترک جامعه جهانی از این حادثه تلخ، زمینه مناسبی است برای اینکه مردم دنیا با تأثیر تحریم‌های ظالمانه آمریکا بر مردم ایران آشنا شوند.

در همین زمینه وزارت امورخارجه باید با فعال کردن تمام ظرفیت‌های داخلی و خارجی دستگاه دیپلماسی و با تمرکز بر تأمین نیازهای حوزه بهداشت و درمان کشورمان، نسبت به روشنگری در خصوص ابعاد ضد انسانی و تروریستی تحریم‌های کاخ سفید اقدامات مؤثری انجام دهد."

کد خبر 415356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.