تسهیلات شرکت‌های معادن و صنایع برای مقابله با کرونا

معاون وزیر صمت و رئیس هیئت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران گفت: کمک شرکت‌های معدن و صنایع معدنی برای مقابله با کرونا از ۳۶ میلیارد تومان عبور کرد و ۱۰۰ میلیارد تومان دیگر در این راستا پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، خداداد غریب‌پور با انتشار یک پست در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت:

"کمک شرکت‌های معدن و صنایع معدنی برای مقابله با کرونا از ۳۶ میلیارد تومان عبور کرد | ۱۰۰ میلیارد تومان دیگر پرداخت می‌شود

_ ۱۴ شرکت بزرگ شامل فولاد مبارکه، ملی صنایع مس، گل گهر، چادرملو، گهر زمین، توسعه معادن و فلزات، فولاد خوزستان، فولاد هرمزگان، ایرالکو، اُپال پارسیان، ملی فولاد، تهیه و تولید مواد معدنی ایران، منطقه ویژه خلیج فارس و آلومینای جاجرم در راستای ایفای نقش مسؤولیت اجتماعی، اقدام به پرداخت مبلغ فوق کرده‌اند که جای قدردانی از همه این شرکت‌ها هست.

_علاوه بر ۳۶.۸ میلیارد تومان کمک شده، به زودی رقمی معادل ۱۰۰ میلیارد تومان دیگر از سوی این بخش‌ها و با مدیریت سازمان ایمیدرو برای کمک به هموطنان گرامی و مقابله با این ویروس پرداخت خواهد شد.

_در راستای تحقق مسئولیت‌های اجتماعی، در هفته‌های اخیر با تأکیدی که وزیر صنعت، معدن و تجارت داشتند، ایمیدرو ضمن تهیه بخشی از وسایل مقابله با این ویروس، منابع مالی قابل توجهی را در اختیار دانشگاه‌های علوم پزشکی استان‌ها به ویژه در استان‌های کمتر برخوردار قرار داده است. "

کد خبر 415354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.