گلکاری ۱۰ هزار مترمربع از فضای سبز خمین

شهردار خمین گفت: در آستانه نوروز ۱۰ هزار مترمربع باز فضای شهری زادگاه امام راحل(ره) با شش هزار گلدان شب بو، سه هزار صندوق بنفشه و ۶۰ هزار نشای گل فصلی گلکاری شد.

به گزارش ایمنا، ابوالفضل مرتضییان با اشاره به اجرای نهضت درختکاری در این شهر، اظهار کرد: امسال یک‌هزار اصله نهال در خمین کاشته شده و پیش‌بینی می‌شود شمار نهال‌های کاشته شده به ۱۰ هزار اصله برسد.

وی اضافه کرد: در طرح استقبال از بهار جداول خیابان‌ها از میدان نهم دی تا انتهای بلوار شهید بهشتی به طول ۱۰ هزار مترمربع رنگ‌آمیزی شده است.

شهردار خمین گفت: نقاشی دیواری با موضوعات بهار و شاهنامه فردوسی، آذین‌بندی با ریسه‌های رنگی، بنر و پرچم‌های تبریک سال نو از دیگر اقدامات شهرداری برای زیباسازی فضای شهری در آستانه نوروز است.

مرتضییان با اشاره به مقابله شهرداری خمین با شیوع ویروس کرونا گفت: ضدعفونی معابر و خیابان‌ها و اماکن عمومی توسط شهرداری انجام می‌شود و بنرهای آموزش پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، ماندن مردم در خانه و همراهی مردم در شکست این بیماری در سطح شهر نصب شده است.

وی افزود: ۲۵ نماد متناسب با نوروز به‌منظور افزایش نشاط و شادابی مردم در میادین و فضای سبز این شهر نصب شده است.

شهردار خمین تصریح کرد: لکه‌گیری آسفالت معابر و خیان‌های شهر در حال انجام است و تا پایان سال تمامی سطح معابر شهری خط کشی شده و اصلاحات لازم در آن‌ها اعمال می‌شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 415353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.