شهروندان آستارا چهارشنبه آخر سال را در منزل بمانند

رییس واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا تاکید کرد: در چهارشنبه آخر سال شهروندان برای جلوگیری از حوادث احتمالی و مقابله با شیوع ویروس کرونا در منزل بمانند.

ایرج خلیلی رشید در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نیروی آتش نشانی آستارا در سه نقطه این شهر آماده مقابله با هرنوع خطر احتمال در ایام پایانی سال است.

وی افزود: در چهارشنبه سوری سال گذشته ۱۲ مورد آتش سوزی لاستیک، سطل زباله، درخت و سیم برق در شهرستان آستارا رخ داد و هفت نفر در این رابطه دچار سوختگی شدند.

رئیس واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا تاکید کرد: با توجه به شرایط بحرانی پیش‌رو و شیوع ویروس کرونا شهروندان از حضور و تجمع در خیابان‌ها، روشن کردن آتش و سوزاندن لاستیک خودداری کنند.

خلیلی‌رشید خاطرنشان کرد: واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی از مهم‌ترین سازمان‌ها و واحدهای تحت نظارت مدیریت شهری است، که نقش مهمی در ستاد مدیریت بحران و حفظ جان و مال مردم در حوادث مختلف دارد، اما انتظار می‌رود، شهروندان در این شرایط بحرانی در منزل بمانند و رنج و زحمات کادر درمانی بیمارستان‌ها و آتش‌نشانان را بیشتر نکنند.

وی افزود: شهروندان با رعایت نکات ایمنی، در صورت مشاهده هرگونه حادثه آتش‌سوزی بلافاصله با شماره ۱۲۵ به واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی اطلاع دهند.

به گزارش ایمنا، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا با ۱۷ نیروی انسانی، چهار خودروی سنگین، نیمه‌سنگین و یک تانکر آب‌رسان فعالیت می‌کند.

کد خبر 415346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.