مشارکت شهروندان در ضدعفونی کلیشادوسودرجان

شهردار کلیشادوسودرجان گفت: شهروندان چهار محله شهری با مشارکت در ضدعفونی اماکن عمومی، سهم موثری در اجرای طرح مقابله با شیوع کرونا ایفا کرده‌اند.

حامد اخگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با برشمردن اقدامات شهرداری کلیشاد و سودرجان برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: حفظ سلامت شهروندان و پاکیزه بودن شهر در آستانه سال جدید در اولویت کارهای مدیریت شهری قرار دارد، بر این اساس معابر و مبلمان شهری با هدف جلوگیری از گسترش ویروس کرونا مستمر شستشو و ضدعفونی می‌شود.

وی با اشاره به مشارکت شهروندان در اجرای این عملیات، گفت: بسیجیان چهار محله شهر و نیروهای مردمی در حرکتی جهادی در ضدعفونی مساجد، معابر و کوچه‌ها مشارکت کردند.

شهردار کلیشادوسودرجان اضافه کرد: نیمکت‌های شهری، نرده‌ها، وسایل بازی کودکان در پارک‌ها، دستگاه‌های خودپرداز، ایستگاه‌های اتوبوس، وسایل ورزشی پارک‌ها به طور مستمر ضدعفونی می‌شود، البته با نصب بنرهای اطلاع‌رسانی راه‌های پیشگیری از ابتلا به کرونا ویروس در سطح شهر آموزش شهروندی نیز ارائه می‌شود.

اخگر از آموزش رانندگان تاکسی‌های شهری در خصوص راه‌های پیشگیری از ابتلا و شیوع کرونا خبر داد و خاطرنشان کرد: مواد ضدعفونی کننده به مقدار لازم تهیه و بین رانندگان ناوگان حمل و نقل شهری و کارکنان شهرداری که روزانه با حجم زیادی از مراجعات شهروندان مواجه هستند، توزیع می‌شود.

وی تاکید کرد: مهم‌ترین راه‌های پیشگیری از سرایت ویروس کرونا، خودمراقبتی و رعایت مسائل بهداشتی است، بنابراین شهروندان با رعایت توصیه‌های بهداشتی و پرهیز از خروج غیر ضروری از منازل می‌توانند سهم زیادی در مهار شیوع این بیماری داشته باشند.

کد خبر 415344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.