۵۰ درصد حقوق اسفندماه رانندگان سرویس مدارس پرداخت می‌شود

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: ۵۰ درصد حقوق اسفندماه رانندگان سرویس مدارس پرداخت و در خصوص ادامه روند پرداخت با آغاز سرویس دهی مدارس تصمیم‌گیری خواهد شد.

هادی منوچهری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پیرو جلسه برگزار شده و مصوبه کارگروه ماده ۱۸ با حضور نمایندگان آموزش و پرورش، انجمن اولیا و مربیان و سازمان تاکسیرانی و موافقت و ابلاغیه فرمانداری اصفهان مقرر شد ۵۰ درصد حقوق اسفندماه رانندگان سرویس مدارس پرداخت و در خصوص ادامه روند پرداخت با آغاز سرویس دهی مجدد مدارس، در کارگروه بعدی تصمیم‌گیری شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان تاکید کرد: همه باید بپذیریم در شرایط خاص و کم سابقه در کشور به خاطر شیوع بیماری کرونا قرار گرفته‌ایم و اوضاع و شرایط امروز متفاوت است و خانواده‌ها و رانندگان سرویس مدارس هر کدام به سهم خود باید با توجه به شرایط به وجود آمده یکدیگر را درک کنند.

وی از لغو مرخصی تمام رانندگان تاکسی تا اطلاع ثانوی خبر داد و گفت: برای رانندگان تاکسیرانان و آژانس‌ها تاکسی تلفنی که مدت اعتبار پروانه تاکسیرانی و پروانه بهره‌برداری آنها تا اسفند ۹۸ به اتمام می‌رسد، اعتبار پروانه‌ها تا پایان اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۹ تمدید شده و نیاز به مراجعه به سازمان و شرکت‌ها نیست.

منوچهری با اشاره به فعالیت‌های ستاد مقابله و پیشگیری کرونا سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان، تصریح کرد: فعالیت‌های آموزشی برای رانندگان ۲۳ هزار تاکسی زرد در شهر اصفهان ادامه دارد و بروشورهای آموزشی بین آنها توزیع می‌شود همچنین آموزش‌های مجازی برای این دسته از رانندگان صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: به رانندگان تاکسی آموزش لازم برای تهیه مواد ضدعفونی کننده و استفاده از آن بر روی صندلی‌ها، دستگیره و دیگر قسمت‌های مورد نیاز خودرو صورت گرفته است و باید روزی سه بار خودروها ضدعفونی شود.

کد خبر 415342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.