آماده‌باش آتش‌نشانی دامنه در چهارشنبه آخر سال

شهردار دامنه گفت: نیروها و خودروهای واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی برای مقابله با حوادث احتمالی در چهارشنبه آخر سال در حالت آماده‌باش کامل هستند.

حسین خلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: واحد آتش‌نشانی شهر دامنه در حال حاضر با سه نیرو و دو دستگاه خودرو آتش‌نشانی و تجهیزات لازم جهت اطفای حریق و امدادرسانی در حوادث مشغول خدمت‌رسانی به شهروندان است.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و شرایط ناشی از آن، گفت: امسال با توجه به بروز شرایط خاص و به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، همه معابر ورودی شهر به جز یک معبر مسدود شده و ترددها با کمک نیروهای بسیجی، محلی و شهرداری کنترل می‌شود.

شهردار دامنه افزود: معابر، اماکن عمومی، ناوگان حمل و نقل عمومی و مسافربری، مرکز معاینه فنی، پلیس راه و جایگاه‌های سوخت و بانک‌ها همه روزه ضد عفونی می‌شود، البته شهروندان شهر دامنه نیز در این خصوص همکاری زیادی با شهرداری داشتند.

خلیلی اظهار کرد: نوروز امسال نیروهای اداری و خدماتی شهرداری به مرخصی تعطیلات نمی‌روند و به صورت شیفت‌بندی در خدمت شهروندان خواهند بود.

وی گفت: تمهیدات لازم برای چهارشنبه آخر سال پیش‌بینی شده و آتش‌نشانان و نیروهای خدماتی مرتبط با تجهیزات و خودروهای امدادی و اطفائیه در حالت آماده‌باش کامل هستند.

شهردار دامنه گفت: امیدواریم شهروندان نیز با توجه به شرایط پیش آمده و تاکید مسئولان بهداشتی مبنی بر خودداری از برگزاری تجمعات، به هشدارها توجه کنند.

کد خبر 415331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.