آموزش شهروندان سمنانی با ۹۰ سازه تبلیغاتی

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان از اکران پیام‌های پیشگیری از کرونا در بیش از ۹۰ سازه اطلاع‌رسانی سطح شهر داد.

عباس بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اختصاص سازه‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی این شهر به نمایش پیام‌های بهداشتی و پیشگیری از کرونا، اظهار کرد: از روز چهارشنبه_ هفتم اسفندماه تاکنون با استفاده از ۴۹۰ مترمربع بنر، پیام‌های بهداشتی و هشداردهنده در خصوص ویروس کرونا به شهروندان سمنانی آموزش داده شده است.

وی افزود: پیام‌هایی با مضامین "علائم ویروس کرونا"، "روش‌های انتقال ویروس کرونا"، " گروه‌های در معرض خطر ویروس کرونا"، " هنگام بیماری در خانه بمانید"، "چگونه عطسه و سرفه نکنیم"، "شستشوی صحیح دست‌ها"، "رعایت فاصله با دیگران" و " پرهیز از لمس سطوح عمومی در مکان‌های شلوغ" جهت اطلاع‌رسانی به شهروندان به نمایش گذاشته شده است.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری سمنان اضافه کرد: بنرها با مضامین مذکور در بیش از ۹۰ سازه شامل بیلبورد، پرتابل شهری، استند و استرابورد در مکان‌های پرتردد و پر ازدحام شهری در پل شهید شاطری، میدان راه آهن، میدان امام خمینی (ره)، میدان مطهری، میدان نماز، روبروی مسجد آل محمد، میدان معلم، پل جهاد، جنب سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان، سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامی، میدان استاندارد، بلوار قائم، پارک سنگی، شهرک صنعتی ساز مهر، میدان نور شمالی و استند ها از میدان سعدی به سمت میدان امام خمینی (ره)، بلوار مولوی، میدان کوثر، پل شهید شاطری، پل امیر کبیر و خیابان مطهری در معرض دید شهروندان قرار گرفته است.

بابایی ابراز امیدواری کرد: شهروندان با توجه به این اطلاعات و پیام‌های بهداشتی و خودمراقبتی، از ابتلاء به کرونا ویروس جلوگیری کنند.

وی تاکید کرد: هیچ زمانبندی برای پایان اکران بنرها معین نشده و تا زمانی که نیاز باشد این پیام‌ها در سطح شهر سمنان به نمایش در می‌آید.

کد خبر 415319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.