۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۷
مسابقه "جان من، ایران من"

رییس فرهنگسرای رسانه با اعلام برگزاری مسابقه "جان من، ایران من" گفت: ویروس کرونا جان همه مردم را تهدید می‌کند و نیاز داریم که دست به دست هم بدهیم و برای مقابله با آن به هم کمک کنیم. برهمین اساس، مسابقه جان من ایران من را تدارک دیدیم که اسم آن در دل هر ایرانی زنده است و با هر ایرانی زندگی می‌کند.

به گزارش ایمنا، محمد خدادی، معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، به برگزاری مسابقه "جان من، ایران من" اشاره کرد و گفت: در این فضای حساس به واژه‌ای که همه مردم بدان اعتقاد دارند روی آوردیم؛ واژه‌ای با نام جان من ایران من. این روزها ویروس کرونا جان همه مردم را تهدید می‌کند و نیاز داریم که دست به دست هم بدهیم و برای مقابله با آن به هم کمک کنیم. برهمین اساس، مسابقه جان من ایران من را تدارک دیدیم که اسم آن در دل هر ایرانی زنده است و با هر ایرانی زندگی می‌کند. امروز ده‌ها هزار پرستار و پزشک جان شان را در خطر قرار دادند تا از سلامت قلب‌های مردم ایران محافظت کنند. علاوه بر این بقیه ارگان‌ها نیز دست به دست همدیگر دادند تا نیازهای مردم ایران را در این ایام فراهم کنند. هدف اصلی ما از برگزاری این مسابقه انعکاس خدمات کسانی است که جان‌شان فدای ایران می‌شود و نمادی از همه تلاشگرانی است که خط مقدم آن پزشکان، پرستاران و کادر درمانی هستند.

رییس فرهنگ‌سرای رسانه گفت: مسابقه رسانه‌ای "جانِ من؛ ایرانِ من" در دو بخش کلی "نوشتار رسانه‌ای" و "تصاویر رسانه‌ای" برای دو گروه "اهالی رسانه" و "شهروندان" در هفت محور کلی طراحی شده است.

وی از برگزاری بخشی به عنوان "بخش ویژه" خبر داد و افزود: این بخش در دو محور "شخصیت موثر در اطلاع رسانی و امید بخشی در حوزه رسانه"، "برجسته‌ترین رسانه در اطلاع رسانی و امید بخشی در حوزه رسانه" برگزار می‌شود.

رییس فرهنگ‌سرای رسانه که دبیری این مسابقه را به عهده دارد درباره برگزار کنندگان و حامیان این مسابقه توضیح داد: مسابقه "جان من، ایران من" به همت معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرهنگ‌سرای رسانه و با حمایت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، معاونت اجتماعی نیروی انتظامی، بانک مرکزی جمهوری اسلامی، شستا، موسسه مطبوعاتی نشرآوران، دیجی‌کالا، آپارات، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، انجمن سینمای جوان و سایت آپارات از ۲۶ اسفند تا پایان فروردین ماه آماده دریافت آثار علاقه‌مندان است.

دبیرخانه مسابقه "جان من، ایران من" در فرهنگ‌سرای رسانه واقع شده است. علاقه‌مندان برای ارسال آثار می‌توانند تا پایان مهلت شرکت در مسابقه، آثار خود را به ایمیل فرهنگ‌سرای رسانه به نشانی Resanehfarhangsara@gmail.com ارسال کنند و یا به صورت فیزیکی و روی لوح فشرده به دبیرخانه مسابقه تحویل دهند. برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۲۱۲۶۷۱۴۸۲ تماس بگیرید. برای دریافت فراخوان و قوانین شرکت در مسابقه به تارنمای فرهنگسرای رسانه resaneh.farhangsara.ir مراجعه کنید.

منبع: پورتال فرهنگسرای رسانه

کد خبر 415299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.