عرضه گسترده کتاب‌های الکترونیکی و گویا با تخفیف بالا

معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ایجاد امکان خرید کتاب‌های الکترونیکی و گویا با تخفیف در ایام نوروز در قالب پویش کتاب _ خانه خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محسن جوادی با اشاره به برگزاری جلسه مشترک معاونت امور فرهنگی و مرکز فناوری‌های اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال با تعدادی از فعالان نشر الکترونیک گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و تاکید بر در خانه ماندن برای جلوگیری از شیوع ابتلاء به این ویروس، یکی از فعالیت‌های مردم در این ایام می‌تواند کتابخوانی باشد. برخی صاحبان کسب و کارهای مجازی، پلتفرم‌های کتاب الکترونیک و تولیدکنندگان محتوا در این حوزه در اقدامی پسندیده و خودجوش خدماتی همچون تخفیف خرید کتاب و … به مشتریان خود ارائه کرده‌اند.

وی ادامه داد: برای این منظور معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مصمم شد همگام با این اقدام و در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، نقشی کوچک در این مسیر ایفا کنند و تسهیلاتی برای خرید کتاب‌های الکترونیکی، صوتی و … به مردم عزیز کشور ارائه نمایند.

معاون امور فرهنگی درباره مصوبات این جلسه گفت: مقرر شد از تاریخ یکم تا ۲۰ فروردین ماه، همه کتاب‌های عمومی پلتفرم‌های مشارکت‎کننده در این طرح با تخفیف ۷۰ درصد و همه کتاب‌های کودک و نوجوان با تخفیف ۸۰ درصد عرضه شود. برای این منظور کد تخفیف یکسانی توسط پلتفرم‌های مشارکت‌کننده ایجاد می‌شود و هر کاربر می‌تواند با استفاده از این کدهای تخفیف در طول ایام پویش هر روز نسبت به استفاده از تخفیف خرید کتاب دلخواه خود اقدام کند.

دکتر محسن جوادی خاطرنشان کرد: امید است با همراهی و اهتمام فعالان حوزه نشر الکترونیک نقشی در تقویت سبد فرهنگی خانواده‌های ایرانی داشته باشیم و در عین حال برای روزهایی که تاکید بر ماندن در خانه‌ها می‌شود به مردم کمک کنیم.

لازم به توضیح است در قالب پویش کتاب_خانه پلتفرم‌های فیدیبو، طاقچه، نوار، کتابراه و پژوهان با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کتاب‌های بزرگسال خود را با ۷۰ درصد و کتاب‌های کودک و نوجوان را با ۸۰ درصد تخفیف عرضه خواهند کرد.

کد خبر 415264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.