توزیع ۲ هزار ماسک بین شهروندان پره‌سر

شهردار پره‌سر گفت: در راستای حفظ سلامت شهروندان، دو هزار عدد ماسک به صورت رایگان بین مردم توزیع و مبلغ ۵۰ میلیون ریال کمک‌های جمع آوری شده نقدی از محل خیرین به کمپین شهر پاک تحویل داده شد.

به گزارش ایمنا، شهرام شهابی اظهار کرد: به منظور پیشگیری از شیوع کرونا، عملیات ضدعفونی خیابان‌ها، معابر عمومی و حتی کوچه‌های شهر به طور مرتب و هر روز انجام می‌شود.

وی با اشاره به خلاصه عملکرد شهرداری پره‌سر در سال ۱۳۹۸ در زمینه عمرانی، افزود: پروژه احداث خیابان ۲۰ متری، پروژه آسفالت کوچه‌ها و معابر، شامل ۲۰ کوچه و نیز یک لاین خیابان اصلی بخشی از این اقدامات است.

شهردار پره‌سر با اشاره به اقدامات انجام شده برای جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی عنوان کرد: لوله‌گذاری برای جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی به میزان ۳۸۰ متر طول انجام شده و در این مدت به طول یک‌هزار و ۲۰۰ متر جدول‌گذاری نیز در سطح شهر انجام شده است.

شهابی یادآور شد: در این مدت به طول ۱۴۰ متر، کانال روباز اجرا شده و به میزان ۱۰ هزار مترمربع اقدام به خرید و اجرای سنگفرش و موزائیک در خیابان‌های اصلی و فرعی شهر انجام شده است.

وی به کاشت نهال و اجرای فضای سبز در سطح شهر پرده‌سر اشاره و خاطرنشان کرد: کاشت نهال‌های تزئینی، نارنج و میوه به تعداد ۷۵۰ اصله و همچنین نشاء فصلی برای شادابی شهر انجام شده است.

شهردار پره‌سر به تهیه طرح توجیهی و نقشه‌های فنی و سازه‌ای و پیش خرید سنگ‌فرش برای طرح فرهنگی، گردشگری و تجاری بازار این شهر اشاره و تصریح کرد: ایجاد پارکینگ و سرپوشیده کردن کانال آب بر، در خیابان به طول ۹۰ متر، ادامه احداث ساختمان آتش نشانی، شامل سربندی و دیوار چینی و آغاز ساخت فرهنگسرا، که زمین آن را شهرداری اهدا کرده بخشی از این موارد است.

منبع: ایرنا

کد خبر 415260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.