۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵
کاهش تعداد پرسنل شهرداری بروجرد

شهردار بروجرد از کاهش تعداد پرسنل این مجموعه از یک‌هزار و ۶۰۰ به یک‌هزار و ۱۵۰ نفر خبر داد.

به گزارش ایمنا، رحیم جافری امروز در جلسه‌ای که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر به مناسبت گرامیداشت روز شهردار برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید مهدی باکری و تأکید بر لزوم سرلوحه قرار دادن بینش و تفکر جهادی و انقلابی این شهید بزرگوار سال گذشته شهرداری را سال بی‌برنامگی عنوان و اظهار کرد: در سال جاری مدیریت شهرداری تمام تلاش خود را برای برطرف کردن این ناهنجاری‌ها به کار بست در همین راستا این مجموعه موفق شد تعداد پرسنل را از یک‌هزار و ۶۰۰ به یک‌هزار و ۱۵۰ نفر کاهش دهد.

وی ثبات مدیریتی سازمان‌ها و معاونت‌ها بر مبنای قانون و قانون‌مداری را از دیگر دستاوردهای این نهاد خدماتی در سال جاری دانست و افزود: اقدامات شهرداری باید به‌گونه‌ای باشد که حلاوت رعایت قانون برای شهروندان قابل لمس باشد.

شهردار بروجرد با اشاره به پیشرفت اندک بروجرد در سالیان گذشته تصریح کرد: با فعالیت‌های جهادی کارکنان شهرداری در سال جاری شاهد رشد و بالندگی و پیشرفت شهر هستیم و شهرداری در این حوزه ذره‌ای از منافع شهروندان عدول نخواهد کرد.

جافری با بیان اینکه حفظ جان مردم از همه جهات اولویت دارد بر تعطیلی و بسته شدن مراکز ازدحام شهروندی از جمله مغازه‌ها در این ایام تأکید کرد.

منبع: ایسنا

کد خبر 415230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.