توزیع پمپ‌های گندزدایی بین تاکسی‌های همدانی

مدیر تاکسیرانی حمل و نقل بار و کالای شهرداری همدان از اقدام به تجهیز ناوگان تاکسیرانی به کارت‌خوان برای جلوگیری از شیوع کرونا خبر داد.

به گزارش ایمنا، میلاد کریمی در خصوص اقدامات انجام شده در جهت پیشگیری از شیوع و مبارزه با ویروس کرونا اظهار کرد: از اهمیت مقابله با این بیماری نباید غافل بود و از آنجا که حمل و نقل مسافران و بار در هر زمان و موقع دارای اهمیت خاص است باید رضایت رانندگان و مسافران در همه اقشار جلب شود.

وی گفت: برنامه‌هایی در زمینه مقابله با کرونا در دست اقدام است که می‌توان به آموزش تاکسیرانان در جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا با تهیه و توزیع لوح و بروشور، توزیع محلول‌های ضدعفونی و آموزش نحوه ترکیب مواد ضدعفونی کننده برای سطوح خارجی و داخلی تاکسی‌ها اشاره کرد.

مدیر تاکسیرانی حمل و نقل بار و کالای شهرداری همدان تصریح کرد: تهویه هوای مناسب داخل تاکسی‌ها جهت جریان داشتن مناسب هوا، ضد عفونی کردن تاکسی‌های ون به صورت کلی در زمان‌های مختلف با هماهنگی با رانندگان، تهیه و توزیع پمپ‌های گندزدایی مناسب و تحویل به مسئولان خطوط تاکسیرانی به تعداد تاکسی‌های مشغول در خط از دیگر اقدامات در زمینه مهار این بیماری بوده است.

وی از اقدام برای گرفتن دستگاه کارت خوان سیم‌کارتی برای رفاه حال رانندگان و مسافران در جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و رفع مشکل نبود پول خرد خبر داد و گفت: اقدام به تهیه مواد مورد نیاز رانندگان در جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از جمله ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده شخصی از دیگر فعالیت‌ها بوده است.

وی تصریح کرد: با رایزنی‌ها تمام سعی این مدیریت رفع مشکلات رانندگان و مسافران در هر زمان و موقع به بهترین حالت ممکن است.

کد خبر 415207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.