خیابان لاله شمالی پیرایش شد

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان گفت: اجرای طرح پیرایش شهری این منطقه در خیابان لاله شمالی حدفاصل پل سودان و ایستگاه عمان سامانی با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۸۰۰ میلیون ریال به پایان رسید.

علی شمسی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: حذف نازیبایی‌های حدود ۲۰۰ متر طول مسیر شامل حذف تابلوها و الحاقات نما و اجرای عملیات عمرانی شامل نماسازی، رنگ آمیزی و … برای ۳۴ باب مغازه خیابان لاله شمالی حدفاصل پل سودان تا ایستگاه متروی عمان سامانی انجام شده است.

وی با بیان اینکه طرح پیرایش شهری در خیابان لاله شمالی طی مدت دو ماه انجام شد، تصریح کرد: اجرای طرح پیرایش شهری به کاهش اغتشاشات بصری شهری و شلوغی جداره‌های شهر کمک می‌کند.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان با اشاره به بهره برداری غیر رسمی از پروژه ادامه بلوار فرزانگان تا تقاطع غیر همسطح آفتاب به طول شش و نیم کیلومتر در روز گذشته، اظهار کرد: ادامه بلوار فرزانگان حدفاصل میدان فرزانگان تا خیابان آیت الله غفاری به نام «آسمان» و حدفاصل خیابان آیت الله غفاری تا بزرگراه شهید اردستانی به نام «تابان» نامگذاری شده است.

وی گفت: بهره‌برداری از پل آفتاب و جاده فرزانگان راه را برای رسیدن به فرودگاه و استفاده از جاده اردستانی برای مردم شمال اصفهان و کسانی که از تهران می آیند بسیار نزدیک کرده است.

شمسی با بیان اینکه بدون احتساب آزادسازی‌ها حدود ۶۵ میلیارد تومان برای اجرای پروژه فرزانگان هزینه شده است، تصریح کرد: بهره برداری از مسیر ادامه بلوار فرزانگان تا پل آفتاب با تسهیل دسترسی‌ها و ایمنی مردم گامی برای حفظ جان همه مردمی است که از این مسیر استفاده می‌کنند.

کد خبر 415198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.