شکایت نمایندگان اصفهان از نماینده ایذه

نمایندگان مردم اصفهان در نامه‌ای به ریاست محترم مجلس شورای اسلامی، خواستار بررسی اظهارات نا متعارف نماینده ایذه در هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، متن نامه نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی پیرامون اظهارات نامتعارف نماینده ایذه در مورد استان اصفهان، به ریاست محترم مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است: ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

با سلام

در شرایط حساس کنونی کشور که تمام هم و غم مسئولین نظام در سطوح مختلف مقابله با ویروس کرونا و در یک کلام حفظ امنیت جانی و سلامت مردم است و در این راستا ارکان نظام یکپارچه با وحدت و همدلی در این راه از هیچ کوششی فروگذار نیستند.

متأسفانه در این زمان حساس برخی افراد متأسفانه، بر طبل تفرقه و تشویش افکار عمومی می‌کوبند با طرح مسائل بی اساس و پوچ وحدت ملی را نشانه می‌روند.

متأسفانه طی روزهای اخیر مطلع شدیم که توئیتی منتسب به آقای هدایت‌الله خادمی نماینده کنونی مردم شریف شهرستان ایذه، با به کار گیری ادبیات سخیف به مردم شریف و ایثارگر اصفهان توهین و ایراد تهمت و افترا نموده‌اند.

بدیهی است، عدم اعتماد مجدد مردم حوزه انتخابیه ایذه به نامبرده ارتباطی به کرونا و یا دخالت احتمالی مردم اصفهان ندارد و از طرفی اظهارات بی ربط و دون شأن نمایندگی خانه ملت از سوی وی تأثیری بر روحیه ایثار و فداکاری مردم همیشه در صحنه و ایثارگر اصفهان در تمامی صحنه‌ها بخصوص بحران‌ها و برهه‌های حساس نخواهد داشت و پیوند عمیق و عاطفی مردم شریف استان اصفهان با مردم بزرگواری استان‌های خوزستان و چهارمحال و بختیاری را نمی‌تواند تحت تأثیر قرار دهد کما اینکه در بحران سیل اخیر استان خوزستان این مردم استان اصفهان بودند که به عنوان استان معین با تمام وجود به یاری هموطنان عزیز خوزستان شتافتند و اکنون مردم عزیز خوزستان در کمک به مردم استان در مقابله با بیماری کرونا اعلام آمادگی نموده که نشان از پیوند عمیق مردم دو استان است.

لذا دستور فرمائید اظهارات و اقدامات مکرر خلاف مصالح ملی نامبرده در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مطرح و برخورد قانونی مناسب صورت گیرد.

با تشکر

امضاءکنندگان نامه تا این لحظه عبارتند از: ناهید تاج‌الدین، حمیدرضا فولادگر، حیدرعلی عابدی، مجتبی سالک

روز گذشته هدایت خادمی، نماینده مردم ایذه در مجلس شورای اسلامی، روز گذشته در صفحه توئیتر خود نوشت: "دو نوع کرونا مردم بی کس خوزستان و چهارمحال بختیاری را تهدید می‌کند؛ یکی چینی که بالاخره خواهد رفت و یکی کرونای اصفهانی که این دو استان را با غارت آب کارون نابود می‌کند و هم اکنون در حال کار و غارت‌اند و مردم این دو استان و مسؤلان هم بی‌خیال، کاش ما کرونای چینی بگیریم ولی اصفهانی نگیریم.

کد خبر 415196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 20
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 16
  • IR ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
    44 2
    پارسال یادمون نرفته که چطور اب سد دز را روی روستا ها و شهر ها رها کردند تا زیر اب برود ولی وارد تونل بهشت اباد نشود
  • IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
    0 2
    ما خواستار لغو کرونایی اصفهانیم
  • اسداله IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
    1 2
    سلام به همه ایرانیان . لطفا به ایشان بفرمایید بیایند و امار بگیرند ببینند چه تعداد از مردم استان اصفهان از لرهای چهار محال و چه تعداد از مردم جنوب از جمله خوزستان در اصفهان خانه دارند و زندگی میکنند .پس مردم اصفهان باید به این اشخاص اب ندهند و انها را از خانه هایشان بیرون کنند چون اهل اصفهان نیستند ؟؟ امان از این تفرقه اندازی که حتی بین مسئولان هم واگیر پیدا کرده و صد رحمت به کرونا .
  • IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
    0 0
    حرف حق جواب ندارد
  • IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
    0 0
    حرف حق جواب ندارد
  • بهین IR ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
    0 0
    چراغی که به خونه رواست به مسجد حرام است
  • IR ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
    2 1
    اگه اصفهان انقدر بده پس چرا این همه مهاجر شهزکردی و خوزستانی در اصفهان هست؟؟ اصفهانیها هم زیاد دل خوشی از شما ندارن.
    • IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
      0 0
      ازخودتون پرسیدن،چرا؟؟؟
  • علی IR ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
    0 1
    حرف حق تلخ بوده و هست. بنام کشاورزان اصفهان ولی بکام صنعت و رانتخوران صنعت آب استان ما را غارت می‌کنند. با رندی تمام مردم را به جان هم می اندازند ولی منافعش را سهامداران فولاد و ذوب آهن می‌خورند
  • من IR ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
    1 0
    درود بر آقای خادمی، آب خوزستان و چهارمحال اگر مصرف مردم میشد مشکلی نداشت، این آب در استان یزد مصرف کارخانجات فولاد، کاشی و شیشه میشه اونوقت آب چاه میدن به خورد مردم، من خودم شاهد هستن
  • IR ۰۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
    1 1
    باسلام،نماینده ایذه بداند که درجنگ ایران وعراق،بیشترین پذیرش جنگ زدگان را اصفهان داشت وبیشتر شهرکهای اصفهان مثل خانه اصفهان وشاهین شهر را مردم خوزستان اشغال کرده اند،شهرکرد تا سالها ی نه چندان دور یکی از شهرهای اصفهان بوده وهستن بسیاری از محله های اصفهان که اینها تصرف کرده اند،جلو قاضی و معلق بازی؟؟؟؟
  • یک جوان IR ۰۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
    1 0
    تا بوده از آسمان به زمین باریده. هیچکسی از اصفهان نمیره مناطق لر، لرها هستن که در اصفهان بدنبال کسب و کار و زندگی میان. واقعا هیچکس نمیخواد امثال این هتاکها را ادب کنه!؟
    • قاسم IR ۰۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
      0 0
      خود شما با این بیان ولفظی که به کار بردین مشخص از روی حب وبغضی که به بختیاری‌ها دارید پس لطفا حرمت نگه دارید این سیاسیون به نرخ روز م نه به نرخ ثانیه نون میخورن آب اصفهان از چهار محال میاد نه خوزستان ما مردم اردل محل احداث سد بهشت آباد موافق طرحیم مخالف نحوه انتقال
  • اصفهان IR ۰۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
    1 0
    قابل توجه نماینده ایذه: مورچه چیه ک کله. پاچش باشه
  • محمد حاجیان IR ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
    1 0
    شما که می خوای کرونای اصفهانی نگیری یک سوم اصفهان خوزستانی بختیاریند
  • IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
    0 0
    باید حتما دوباره خوزستان سیل بیاد؟ تونل بهشت آباد فقط برای مواقع سیلابی هست. مثل چند روز آینده که باز هشدار سیلاب در خوزستان رو داریم. باید حتما آب بارندگی که قابل استفاده هس بریزه تو خلیچ فارس ولی کشاورزای منطقه شرق اصفهان که واقعا مظلوم و شریف هستند استفاده نکنن
  • IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
    0 2
    متاسفانه اصفهانیها هر جایی از استانهای همجوار که محصول خوب و معرفی داشته باشه هم به اسم خودشون میزنن. مثل گز بلداجی اصفهان.مثل زاینده رود اصفهان. اخه بابا بلداجی جزء استان چهارمحاله نه اصفهان. یا زاینده رود از چهار محاله نه اصفهان. اخه منفعت طلبی و خودپسندی و خودخواهی تا کجا؟؟؟؟؟
  • محمد IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
    1 0
    حق آبه اصفهان را چه کسی غارت کرد
  • DE ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
    0 1
    بنازمت خادمی مرد فقط خودتی ک از هیچ کس نمی ترسی
  • ابراهیم IR ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
    1 0
    زیاد توجه بهش نکنید این میخواد با این رفتارای سخیف خودشو تو چشم بیاره و الا نماینده شهرستان تبعید گاه رو چه به زبون درازی به استان بزرگ اصفهان!