ضدعفونی در ایام تعطیل بی‌وقفه ادامه می‌یابد

رئیس ستاد پیشگیری از ویروس کرونا در شهرداری تبریز گفت: خدمات ستاد پیش گیری و مقابله با شیوع بیماری کرونا و تمامی ارگان ها و سازمان ها اعم از نیروهای خدمات شهری شهرداری و نیروهای سازمان های متولی و نیروهای مسلح در ایام تعطیل بدون وقفه و با آماده باش کامل انجام خواهد شد.

به گزارش ایمنا، محمدحسین حسن زاده در نشست کمیته تدفین و ضد عفونی ستاد پیشگیری از بیماری کرونا اظهار کرد: در طول شبانه روز تمامی سطوح شهر و مبلمان شهری که محل تردد اکثریت شهروندان محسوب می‌شود به طور کامل ضدعفونی می‌شود.

وی افزود: با توجه به ازدیاد تردد در پیاده روها ضد عفونی این مکان‌ها بیش از پیش افزایش یافته و ورودی مغازه‌ها، خود پردازها و نرده‌ها مورد توجه بیشتر قرار می‌گیرد.

حسن زاده گفت: خدمات ستاد پیش گیری و مقابله با شیوع بیماری کرونا و تمامی ارگان‌ها و سازمان‌ها اعم از نیروهای خدمات شهری شهرداری و نیروهای سازمان‌های متولی و نیروهای مسلح در ایام تعطیل بدون وقفه و با آماده باش کامل انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: جداسازی و شست وشوی فوت شدگان به صورت مرگ طبیعی از اموات ناشی از بیماری کرونا با تجهیزات ایمنی لازم و لباس‌های مخصوص، جهت پیشگیری از شیوع این بیماری و حفظ ایمنی کادر غسالخانه انجام می‌گیرد.

کد خبر 415193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.