تمدید قرارداد رونالدو تا ۳۹ سالگی با بانوی پیر!

پس از آمار و ارقام چشمگیری که رونالدو در سال جدید به ثبت رسانده، سران یوونتوس به فکر تمدید قرارداد این ستاره پرتغالی هستند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، پس از ابتلای دنیله روگانی، مدافع یوونتوس به ویروس کرونا و به تعویق افتادن تمامی رقابت‌هایی که یوونتوس در آن‌ها حضور داشته، حالا مسئولین این باشگاه فرصت مناسبی برای پیگیری اهداف بلند مدت خود پیدا کرده اند. یکی از این اهداف تمدید قرارداد کریستیانو رونالدو است.

ستاره پرتغالی در حال حاضر در شهر مادیرا پرتغال خود را قرنطینه کرده است. او تا پایان سال ۲۰۲۲ با یوونتوس قراردارد و در حال حاضر نیز ۳۵ ساله است. با توجه به عملکرد درخشان وی و به ثمر رساندن ۲۵ گل طی ۳۲ بازی در سال جاری در کنار ارسال ۴ پاس گل، یوونتوسی‌ها به فکر تمدید قرارداد او افتاده اند. همچنین از روز ۱ دسامبر، رونالدو موفق شده است تا در تمامی مسابقات یوونتوس گلزنی کند (به جز بازی برشا که او در ترکیب تیم حضور نداشت).

سران باشگاه متمول ایتالیایی خواهان تمدید قرارداد رونالدو برای دو سال دیگر هستند تا به این ترتیب مهاجم پرتغالی یووه تا ۳۹ سالگی در این باشگاه بماند. البته این مسئله نیازمند پرداخت دستمزد بالایی به رونالدو است. او در حال حاضر به ازای هر فصل ۳۱ میلیون یورو از یوونتوس دریافت می‌کند و به نظر می‌رسد این رقم در آینده برای یک مهاجم ۳۸ یا ۳۹ ساله گران باشد. هرچند رسانه‌های ایتالیا اعتقاد دارند رونالدو بازیکنی نیست که ارزشش با این اعداد و ارقام قابل اندازه گیری باشد و پرداخت این میزان دستمزد معقولانه است.

البته اهداف یووه به اینجا خلاصه نمی‌شود و بانوی پیر به دنبال جذب یک مهاجم جوان است. در حال حاضر بازیکنانی مثل ورنر، کین و ایکاردی در تیررس یوونتوس هستند. البته خرید مهاجم جوان به منزله نیمکت نشینی رونالدو نخواهد بود و یووه به دنبال تقویت خط حمله است تا با اضافه شدن بازیکن جدید، نه تنها شانس کسب قهرمانی بیانکونری در رقابت‌های مختلف بالا رود بلکه با حصور بازیکنی توانمند در کنار رونالدو، این فوق ستاره پرتغالی بتواند آمار خود را بهبود بخشد.

کد خبر 415190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.