تأیید ابتلای سه نفر از کارکنان اتوبوسرانی اصفهان به کرونا

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان با تأیید خبر ابتلای سه نفر از کارکنان اتوبوسرانی به کرونا، گفت: تاکنون دانشگاه علوم پزشکی گزارشی مبنی بر اینکه این افراد در اتوبوس و با توجه به حضور مسافران مبتلا شده‌اند، اعلام نکرده است.

داریوش امانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: تعطیلی خودسرانه خطوط اتوبوسرانی امکان‌پذیر نیست و باید مقامات فرادستی در این باره تصمیم‌گیری کنند.

وی تصریح کرد: برای تعطیلی خطوط اتوبوسرانی تابع تصمیمات ستاد کرونای استان هستیم، البته روز گذشته معاون برنامه‌ریزی وزیر کشور تاکید کرد با برنامه‌ریزی مناسب ضمن رعایت بیشتر اصول بهداشتی و دستورالعمل‌های ابلاغ شده، از تعطیلی ناوگان‌های اتوبوسرانی خودداری شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان با تاکید بر اینکه اتوبوس‌های شهر در حال حاضر با یک سوم ظرفیت در حال فعالیت است، گفت: با تعطیلی مترو خطوط اتوبوسرانی مسیر آن تقویت شده تا از ازدحام احتمالی مسافران جلوگیری شود.

وی ادامه داد: تاکنون گزارشی مبنی بر اینکه در اتوبوس‌ها ازدحام مسافر وجود دارد، اعلام نشده و در صورت اعلام، رسیدگی لازم انجام خواهد شد.

امانی با بیان اینکه ماسک، دستکش و سایر اقلام مورد نیاز برای رانندگان اتوبوس در اصفهان تهیه شده و در اختیار آنها قرار گرفته است، اظهار کرد: هر شب تمام ناوگان فعال بخش دولتی و خصوصی پس از اتمام خدمات‌رسانی در سه توقفگاه اتوبوسرانی با استفاده از محلول‌های ویژه ضدعفونی می‌شود و اقدامات بهداشتی شامل استفاده از دستکش، ماسک و ضدعفونی‌کردن گیت‌های ایستگاه‌های BRT به طور گسترده توسط عوامل شرکت واحد اتوبوسرانی در حال انجام است.

کد خبر 415181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
    0 0
    امان از این ویروس نظم زندگی را گرفت
  • IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
    0 0
    امان از این ویروس نظم زندگی را گرفت