گزارشی از شرایط جسمانی سرمربی آرسنال بعد از ابتلا به کرونا

همسر «میکل آرتتا» به تازگی در صفحه اینستاگرام خود با انتشار ویدیویی درباره شرایط جسمانی سرمربی آرسنال صحبت کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، یکی از اولین موارد مثبت کرونا ویروس در کشور انگلستان، میکل آرتتا سرمربی آرسنال بود. حالا همسر این سرمربی اسپانیایی به تازگی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از شرایط وی صحبت کرده است.

برنا در ویدئویی که منتشر کرده، گفته است: نباید شرایط را سخت بگیریم اما در عین حال باید مسئولیت پذیر باشیم. آرتتا نشانه‌های ابتلاء به کرونا را دارد اما اگر بخواهم صادقانه بگویم، این ویروس تفاوت خاصی با سایر ویروس‌ها ندارد و اگر کسی نداند که فردی مبتلا به کرونا است، نمی‌تواند تمایز خاصی بین او با سایر بیماری‌های معمول قائل شود.

او ادامه داد: بیماری باعث نشده است که آرتتا خانه نشین شود. کمی تب دارد که البته بیشتر از ۳۸ درجه نمی‌شود. سردرد و ضعف جسمانی نیز علائم دیگری هستند که او دارد اما به زندگی روزمره خود ادامه می‌دهد و مشکل خاصی ندارد.

برنا درباره تأثیرات اخبار و فضای مجازی بر او گفت: در ابتدا من هم خبر نداشتم که میکل دچار این ویروس شده و وقتی خبرها به گوش من رسید، احساس ترس داشتم. فکر می‌کردم که نکند با ابتلای او، من و کودکانم مبتلا شده باشیم. حتی مقداری از علائم کرونا را در خود مشاهده کردم، باید بگویم که اینها همه به دنبال ترس ایجاد شده بود و در حال حاضر هیچ مشکلی ندارم.

همسر سرمربی توپچی‌های لندن در پایان گفت: از همه می‌خواهم که مسئولیت پذیر باشند اما این بیماری را سخت نگیرند. این بیماری از لحاظی به آبله مرغان شبیه است و صرفاً تعدادی از افراد با ابتلاء به آن علائم شدیدتری دارند و این مسئله درباره همه یکسان نیست.

کد خبر 415175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.