مردم شاهین‌شهر همکاری خوبی در کنترل کرونا دارند

نماینده شاهین شهر و میمه در شورای اسلامی استان گفت: همکاری مردم تا به امروز خوب بوده و شهروندان تلاش کرده اند تا در خانه بمانند و خیابان‌ها تا حد بسیاری خلوت است و مردم تنها برای مایحتاج ضروری در شهر تردد دارند.

مجتبی نیرومند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص اقدامات کنترلی این شهرستان در مقابله با بیماری کرونا، اظهار کرد: شهرداری‌های شش شهرستان شامل شاهین‌شهر و شهرهای گز، گرگاب، میمه، وزوان و لایبید به ضدعفونی کردن این شهرها در دفعات مکرر اقدام کرده و همچنان این فعالیت در همه این شهرستان‌ها ادامه دارد.

وی با بیان اینکه همه اماکن عمومی سطح شهر ضدعفونی شدند، افزود: ایستگاه‌های اتوبوس و مینی‌بوس‌ها، ترمینال حافظ، ترمینال شیشه‌ای، اماکن مذهبی، ادارات، سازمان‌های شهرداری، گلزارهای شهدا و بهشت معصومه، آپارتمان‌های مسکن مهر و مسکن جوانان گلدیس، خودپردازها، مخازن پسماند، پاساژها و مراکز تجاری، وسایل ورزشی و بازی در پارک‌ها روزانه سه نوبت ضدعفونی شدند.

نماینده شاهین‌شهر و میمه در شورای اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: در این شهرستان کمبود چندانی در زمینه اقلام بهداشتی وجود ندارد همچنین تهیه و توزیع محلول‌های ضدعفونی کننده، ماسک و دستکش و اطلاع رسانی به موقع و صحیح توسط شهرداری‌ها انجام شده است.

وی با بیان اینکه طرح غربالگری بیماران در ورودی شهرهای این بخش انجام می‌شود، اظهار کرد: این غربالگری توسط امدادگران هلال احمر شهرستان با همکاری شهرداری‌های شهرستان، پایگاه‌های بسیج و شبکه بهداشت در حال انجام است و از ورود افراد دارای علائم بیماری به این شش شهر جلوگیری می‌شود.

نیرومند با تاکید بر اینکه ورود گردشگر به این شهرها محمد شده است، گفت: در همه این شش شهر ممنوعیت ورود گردشگر وجود دارد به خصوص در شهرهای شاهین‌شهر و گز به جهت دارا بودن تنوع جمعیتی و قومیتی و ورود و خروج بسیار به آن همه اقدامات کنترلی انجام می‌شود همچنین تمام مراکز اقامتی و بوم‌گردی در شهرستان تعطیل است.

وی با اشاره به برگزاری جلسات مکرر ستاد کرونا در فرمانداری شاهین شهر و میمه، تصریح کرد: این جلسات با حضور فرماندار انجام می‌شود و همه دستورات کنترلی در این ستاد تصمیم گیری و ابلاغ می‌شود.

عضو شورای اسلامی شاهین‌شهر و میمه، در خصوص همکاری مردم این شهرستان‌ها گفت: همکاری مردم تا به امروز خوب بوده و شهروندان تلاش کرده‌اند تا در خانه بمانند و خیابان‌ها تا حد بسیاری خلوت است و مردم تنها برای مایحتاج ضروری در شهر تردد دارند.

وی با بیان اینکه اصناف غیر ضرور در این شهرستان‌ها تعطیل هستند، تصریح کرد: اکثر صنوف به جز آنها که مایحتاج عمومی و ضروری مردم را تأمین می‌کنند تعطیل هستند و همکاری خوبی در این بین مردم، شهرداری‌ها، فرمانداری، شبکه بهداشت و دیگر نهادهای امدادی مانند هلال احمر، بسیج، نیروی انتظامی و سازمان‌های مردم نهاد منطقه در این زمینه وجود دارد.

کد خبر 415158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.