ابلاغ تقویم مناسبتی سال ۹۹ در حوزه شهری و روستایی

رییس مرکز مطالعات برنامه‌ریزی شهری و روستایی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: تقویم مناسبت‌های ملی، بین‌المللی و مذهبی سال ١٣٩٩ با تاکید بر حوزه مدیریت شهری و روستایی از سوی مرکز مطالعات برنامه ریزی شهری و روستایی به استان‌ها ابلاغ شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، اسمعیل زیارتی نصرآبادی، اظهار کرد: مرکز مطالعات برنامه‌ریزی شهری و روستایی با تهیه و ابلاغ این تقویم در پی آن است تا بستری را برای برنامه‌ریزی به‌هنگام شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به منظور نکوداشت یا برگزاری مراسم‌ها و آئین‌های مناسبتی و متناسب با هر یک از این ایام در طول سال ۱۳۹۹ را فراهم کند.

وی اضافه کرد: در تقویم ابلاغی تمامی مناسبت‌های ملی، مذهبی و بین‌المللی شناسایی و احصاء شده‌اند که براساس آن هر یک از شهرداری‌ها و دهیاری‌ها نیز می‌توانند برنامه اقدامات خود در طول سال را تهیه و اجرا کنند.

رئیس مرکز مطالعات برنامه‌ریزی شهری و روستایی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور افزود: این اقدام در سنوات گذشته نیز انجام شده و پیش از این شاهد استقبال حوزه‌های مرتبط با مدیریت شهری و روستایی در سطح کشور از این تقویم تخصصی بوده‌ایم، زیرا باعث هماهنگی‌های منسجم و تسهیل در انجام برنامه‌ریزی‌های بهتر، مطلوب‌تر و به‌هنگام‌تر می‌شود.

کد خبر 415147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.