اتمام توزیع نهال‌های رایگان مثمر در مناطق سه و هشت تا پایان هفته جاری

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: تلاش می‌کنیم توزیع نهال‌های رایگان مثمر در مناطق سه و هشت تا پایان هفته جاری انجام و فرصتی برای کاشت درختان فراهم شود.

فروغ مرتضایی‌نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: امسال همچون سال‌های گذشته قرار بود در هفته درختکاری توزیع نهال انجام شود، اما با توجه به شیوع ویروس کرونا از طریق مناطق تماس با شهروندان بر اساس شماره تلفن اعلام شده در سایت برقرار شد تا نهال‌ها درب منازل به شهروندان تحویل داده می‌شود.

وی افزود: علی‌رغم اینکه بعضی از شماره تلفن‌های اعلام شده از سوی شهروندان اشتباه و آدرس‌ها دقیق نبود، توزیع نهال در بسیاری از مناطق انجام شد، اما در تعدادی از مناطق هنوز به اتمام نشده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان تصریح کرد: توزیع نهال‌های رایگان مثمر در مناطق سه و هشت شهرداری اصفهان همچنان ادامه دارد و تلاش می‌کنیم تا پایان هفته جاری این اقدام به پایان رسد تا فرصتی برای کاشت درختان فراهم شود.

وی با بیان اینکه امسال تعداد ۳۰ هزار نهال در سه گونه خرمالو، به و نارنج برای توزیع مردمی در هفته درختکاری در نظر گرفته شد، ادامه داد: نوع نهال‌های انتخابی بر اساس درخواست‌های مردمی هنگام توزیع نهال در سال‌های گذشته از نهال‌های مثمر انتخاب و تعداد نهال‌ها برای توزیع نیز بر اساس جمعیت هر منطقه در نظر گرفته شد.

کد خبر 415136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.