هیئت دو و میدانی استان اصفهان صدر نشین جدول هیئت‌های ورزشی استان

رییس هیئت دو و میدانی استان اصفهان گفت: بر اساس گزارش عملکرد هیئت‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در ۱۰ ماهه نخست امسال، هیئت دو و میدانی استان اصفهان صدر نشین جدول هیئت‌های ورزشی استان شد.

محمدرضا برکت در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از کسب رتبه نخست هیئت دو و میدانی استان اصفهان در بین هیئت‌های ورزشی استان اصفهان خبر داد و گفت: در پی انتشار گزارش عملکرد هیأئتهای ورزشی استان اصفهان بر اساس درصد تغییرات ۱۰ ماهه نخست سال جاری توسط اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، هیئت دو و میدانی استان اصفهان نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد چشمگیری داشته و در جایگاه نخست این جدول و بالاتر از دیگر هیئت‌های ورزشی استان اصفهان ایستاد و این نشان از برنامه ریزی صحیح، انجام همه برنامه‌های تعریف شده هیئت بر اساس تقویم سالیانه و ارسال گزارش‌های لازم به سیستم‌های نظارتی است.

وی این دست آورد هیئت دو و میدانی استان اصفهان را گامی بزرگ برای جامعه دو و میدانی اصفهان دانست و گفت: همه رویدادهای ورزشی و آموزشی که برای امسال تعریف کرده بودیم انجام شد و با ثبت آن‌ها به صورت منظم و به روز در سامانه سیما موفق شدیم با ۱۵۳۱ درصد رشد نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته مقام نخست ارزیابی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان را به خود اختصاص دهیم.

رئیس هیئت دو ومیدانی استان اصفهان مدیریت علمی و مبتنی بر علم روز را نقشه راه موفقیت در ورزش دانست و گفت: با رعایت اصول مدیریت و استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و مسئولیت دادن به جوانانی که مشتاق همکاری با هیئت و خدمت به ورزش هستند، می‌توان به قله‌های موفقیت دست یافت.

برکت ادامه داد: امسال تلاش کردیم تا باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان در رشته دو و میدانی در بخش بانوان و آقایان تیم داری‌کند. با تیم داری سپاهان توانستیم مقام نایب قهرمانی آقایان و سومی بانوان در نخستین سال حضور در لیگ برتر دو و میدانی را به دست آوریم.

وی افزود: اختصاص عنوان امتیاز آورترین بانوی دونده ایران در رقابت‌های لیگ دو و میدانی توسط خانم فرزانه فصیحی و رکورد شکنی های پی در پی این ورزشکار از اتفاقات قابل توجه برای دو و میدانی استان اصفهان بوده است.

کد خبر 415101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد صدرا علیرضایی AE ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
    0 0
    سلام ببخشید آدرس باشگاه دومیدانی رو می خواستم چون من از نظر خودم و خوانوادم سرعت خوبی دارم می خواستم بدونم باید چیکار کنم تا تو مسابقات شرکت کنم ؟