۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱
مسکن‌مهر فرون‌آباد ضدعفونی شد

شهردار فرون‌آباد گفت: مسکن‌مهر فرون‌آباد پاکدشت برای پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا ضد عفونی شد.

به گزارش ایمنا، کوروش میرزایی اظهار کرد: با شروع همه‌گیری ویروس کرونا، کمیته ویژه پیشگیری از این بیماری در شهرداری فرون‌آباد تشکیل شد و سه تیم عملیاتی روزانه اقدام به ضد عفونی کردن مراکز عمومی و پارک‌ها و مراکز پر جمعیت می‌کنند.

وی تصریح کرد: عملیات گندزدایی و ضدعفونی کردن پارک‌ها، سرویس‌های بهداشتی، مبلمان شهری، مدارس، آرامستان، وسایل نقلیه و خودروهای عمومی، مساجد و ورودی ادارات و نهادهای شهر فرون‌آباد برای مقابله با ویروس کرونا انجام می‌شود و نیروهای شهرداری در این زمینه کوتاهی نخواهند کرد.

شهردار فرون‌آباد اضافه کرد: شهرداری تلاش دارد تا در کنار خدمت‌رسانی به مردم در حوزه‌های مختلف عمرانی و خدمات شهری، در امر مقابله با شیوع ویروس کرونا نیز پیشگام بوده و با ضدعفونی کردن شهر، از انتشار این بیماری جلوگیری کند.

میرزایی گفت: با توجه به احداث مجتمع مسکن مهر یک هزار و ۷۸۰ واحدی در ورودی شهر فرون‌آباد و لزوم پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در این مجتمع، عملیات ضدعفونی و گندزدایی محوطه و پارکینگ‌های این مجتمع به صورت کامل انجام شد.

وی تصریح کرد: با توجه به استقرار بیش یک هزار و ۳۵۰ واحد صنعتی در شهر و لزوم توجه به مسائل بهداشتی در این اماکن، معابر و خیابان‌های اصلی این منطقه اقتصادی به صورت روزانه ضدعفونی و گندزدایی می‌شود.

شهردار فرون‌آباد از اجرای طرح استقبال از بهار در این شهر خبر داد و افزود: به منظور ایجاد فضایی با نشاط در سطح شهر، طرح استقبال از بهار با استفاده از توان و ظرفیت واحدهای مختلف شهرداری از جمله زیباسازی، خدمات شهری، فضای سبز، آتش نشانی و خدمات ایمنی آغاز شده و در آن، مشکلات شهری رفع می‌شود.

میرزایی از ترمیم روکش آسفالت، نوسازی مبلمان شهری، نصب ست‌های ورزشی، رنگ آمیزی جداول، نصب پایه چراغ‌های روشنایی، لایروبی جوی‌ها و تعویض و نصب علائم راهنمایی و رانندگی و خط‌کشی ترافیکی معابر از جمله فعالیت‌های ستاد استقبال از بهار فرون‌آباد یاد کرد.

منبع: ایرنا

کد خبر 415096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.