توقیف مسافربرهای غیرقانونی در خلخال

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهر خلخال از توقیف تاکسی‌های شهری که اقدام به جابجایی غیرقانونی مسافر از پشت خاکریزهای ورودی به این شهرستان می‌کنند، خبر داد.

به گزارش ایمنا، فرهاد خوگر اظهار کرد: گزارش‌هایی مبنی بر جابجایی شبانه مسافر توسط برخی از رانندگان تاکسی درون‌شهری از پشت خاکریزهای ایجاد شده در مبادی ورودی این شهرستان از سمت استان گیلان دریافت شده که با توجه به حفظ سلامتی جامعه با رانندگان متخلف برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: بر اساس مصوبات شورای هماهنگی مدیریت بحران خلخال و با هدف پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، راه‌های ورودی این شهرستان از مبادی مختلف به خصوص راه‌های منتهی به استان گیلان با دپوی خاک مسدود و ورود مسافران پیاده هم از مسیرهای مسدود شده ممنوع اعلام شده است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهر خلخال افزود: دو دستگاه تاکسی شهری که اقدام به مسافرکشی از پشت خاکریز چشمه مجره واقع در مسیر راه خلخال به اسالم می‌کردند توقیف و به پارکینگ شهرداری منتقل شدند.

خوگر گفت: علاوه بر توقیف خودروها رانندگان این دو دستگاه تاکسی هم برای پیگرد قانونی به مراجع قضائی شهرستان معرفی شده‌اند.

به گزارش ایمنا، خلخال با وجود همسایگی با استان گیلان از نظر تعداد بیماران کرونایی در وضعیت مناسبی است، اما مقام‌های بهداشت و درمان این شهرستان نسبت به تغییر وضعیت در صورت بی‌توجهی شهروندان هشدار داده‌اند.

منبع: ایرنا

کد خبر 415090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.