کارکنان جان باخته از کرونا در بانک‌ها، شهید محسوب شوند

وزیر اقتصاد در نامه‌ای به رئیس جمهور خواستار شد که به منظور ارج نهادن به جانفشانی‌های کارکنان شبکه بانکی کشور، که به علت ابتلا به ویروس کرونا جانشان را نثار خدمت به ملت شریف ایران کرده اند، به عنوان شهید خدمت محسوب شوند.

به گزارش ایمنا به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مقابله با ویروس کرونای وزارت امور اقتصادی و دارایی، در این نامه آمده است: "کارکنان بانک‌ها که در صف مقدم مقابله با تحریم‌های ناجوانمردانه بین‌المللی قرار داشته و تاکنون به خوبی توانسته‌اند از بخش‌های مختلف اقتصادی کشور حمایت کنند، این بار نیز همچون شاغلان بخش درمان کمر همت بسته‌اند تا نگذارند تبعات شیوع این بیماری کسب و کارها را تحت تأثیر خود قرار دهد.

بی شک این ایثارگری‌ها تا ابد بر تارک درخشان شبکه بانکی کشور همچون الگویی فراموش نشدنی خواهد ماند و ان‌شاءالله خداوند رحمان، پاداش از دست رفتگان را، بهشت برین اعطا خواهند فرمود.

به منظور ارج نهادن به این جان فشانی ها، از حضرت عالی استدعا دارد موافقت فرمایند تا کارکنان شبکه بانکی کشور که به علت ویروس کرونا جانشان را نثار خدمت به ملت شریف ایران کرده‌اند، به عنوان شهید خدمت محسوب شوند."

کد خبر 415059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.