فولادگر: باید توهین نماینده ایذه را به فرصت تبدیل کرد

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: نماینده ایذه، اصفهان و زاینده‌رود را مقصر ایجاد مشکلات اجرایی آبرسانی حوزه انتخابیه خود می داند، در حالی که  در دوره دهم مجلس شورای اسلامی نمایندگان اصفهان بارها به او تاکید کردند که مشکلات اجرایی آبرسانی حوزه انتخابیه ایذه ربطی به زاینده رود ندارد.

حمیدرضا فولادگر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، پیرامون اظهارات نامتعارف نماینده ایذه در مورد استان اصفهان اظهار کرد: بلافاصله پس از اظهارات ایشان در حساب کاربری توئیتر خود خدمت ایشان عرض کردم که مردم اصفهان از اظهارات شما بسیار دلخور هستند و لازم است توئیت خود را اصلاح کنید و نهایتاً در توئیت مجددی اظهارات خود را اصلاح کرد. معمولاً در این شرایط سعی می‌شود قبل از اقدامات قانونی، با تذکر کوتاهی به فرد موضوع را پیگیری کرد، اما با توجه به درخواست شهروندان اصفهان به دلیل اینکه نماینده ایذه در گذشته نیز بارها به مردم اصفهان توهین کرده، مطلوب است از طریق مراحل قانونی با ایشان برخورد شود. قرار شد اظهارات ایشان با مشورت اعضا مجمع نمایندگان استان اصفهان با استفاده از ظرفیت هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان بررسی شود.

وی افزود: با توجه به تعطیلی مجلس شورای اسلامی، مراحل پیگیری این اظهارات به سال آینده موکول می‌شود. باید این توهین نماینده ایذه را به فرصت تبدیل کرد و برای مردم دو استان خوزستان و چهارمحال و بختیاری قوانین و مقررات نظام را تبیین کرد. باید اعلام کنیم این نوع موضعگیری ها نشان از بی منطقی امثال ایشان است.

وی افزود: نماینده ایذه، اصفهان و زاینده رود را مقصر ایجاد مشکلات اجرایی آبرسانی حوزه انتخابیه خود می‌داند، در حالی که در دوره دهم مجلس شورای اسلامی نمایندگان اصفهان بارها به او تاکید کردند که مشکلات اجرایی آبرسانی حوزه انتخابیه ایذه ربطی به زاینده رود ندارد؛ همچنین به ایشان یادآوری کردیم سامانه دوم آبرسانی و تونل گلاب نیز هیچ ارتباطی به سهم استان خوزستان ندارد، بلکه طبق مصوبه شورای عالی آب و ستاد احیای زاینده رود این سهمیه آب شرب استان اصفهان است. نهایتاً بعد از وقوع سیل سال گذشته در کشور که باعث رها سازی میلیاردها مترمکعب آب شد، به ایشان تاکید کردیم اگر درصدی از آب‌های رها سازی شده با مدیریت ذخیره شده بود، می‌توانست نه تنها بسیاری از مشکلات آب استان اصفهان، بلکه استان‌های خوزستان و چهارمحال و بختیاری را نیز برطرف کند.

فولادگر تاکید کرد: در طی ادوار مجلس شورای اسلامی، برخی نمایندگان خوزستان و چهارمحال و بختیاری بیش از حد معمول در بحث آب علیه اصفهان تلاش‌های افراطی را انجام دادند که برای دوره بعدی مجلس شورای اسلامی رأی نیاوردند و این موضوع نشان می‌دهد که حمله به استان‌های مجاور برای رفع مشکلات آب در حوزه انتخابیه رأی آور نیست. به برگزیدگان مجلس یازدهم این دو استان نیز تاکید می‌کنم روش حل مشکلات آبرسانی حوزه انتخابیه شما توهین به استان‌های دیگر نیست.

لازم ذکر است روز گذشته هدایت خادمی، نماینده مردم ایذه در مجلس شورای اسلامی در صفحه توئیتر خود نوشت: "دو نوع کرونا مردم بی کس خوزستان و چهارمحال بختیاری را تهدید می‌کند؛ یکی چینی که بالاخره خواهد رفت و یکی کرونای اصفهانی که این دو استان را با غارت آب کارون نابود می‌کند و هم اکنون در حال کار و غارتند و مردم این دو استان و مسؤلان هم بی‌خیال، کاش ما کرونای چینی بگیریم ولی اصفهانی نگیریم.

کد خبر 415040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • رضا IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
    3 0
    باعرض سلام خدمت جناب آقای فولادگرومردم فهیم استان اصفهان درتکمیل فرمایشات این آقابایدعرض کنم یک نوع کرونای دیگرهم وجودداردوآن بی کفایتی نماینده است که عمر۴ساله نمایندگی خویش راصرف مجادله باوزیرووکیل کرداینجانب به عنوان یک ایذه ای که ساکن اصفهان هستم ازایشان اعلام برائت میکنم همچنین بسیارشهروندان وهمشهریانم هستندکه دراین استان فرهنگی زندگی میکنندوخداروشکردرمناسب مختلفی هم هستندوهیج مشکلی هم باشهروندان اصفهانی وبرادران خویش ندارندآرزوی موفقیت برای همه وآرزوی سلامتی برای آقای خادمی
  • IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
    5 2
    ما ک هیچ کار خیری از نماینده شهر ایذه ندیدیم این ابرسانی هم میخاست بودجه بگیره ولی کاری انجام نده ما کارای مهم تری داریم ک نماینده بودجه میگیره ولی ما هیچ کار مثبتی ندیدیم مثلا جاده بین خوزستان و اصفهان ک تبدیل شده به جاده خاکی و هیچ کسی هم جوابگو نیس الان ۴سال شده از ایذه تا دهدز مسافت ۵۰کیلومتری باید یک ساعت نیم بریم ۲سد بزرگ و شرکت نفت دهدز داریم تو این ۵۰کیلومتر،اگ نماینده ایذه میخاد کاری انجام بده این جاده رو انجام بده ک بی عرضگی مسولان خوزستان رو نشون میده
    • طاهری IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
      0 1
      خدایی امثال اصفهان دارن ظلم میکنن به چهارمحال بختیاری و خوزستان. خصوصا خوزستان که مشکل آب آشامیدنی داره
    • رضایی IR ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
      0 0
      باید پشت هم باشیم . تنها حرف حقی که خادمی زد همین بوده .اگه آب نیومد ایذه مشکل اشتغال نیمی از مردم حل میشد. از چهارمحال سه تا تونل زدن آب بردن برا زاینده رود اما به فکر خوزستان نیستن که آب آشامیدنی هم ندارن
  • IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
    0 2
    چه فرصتی جناب فولادگر؟ تنها کسی که از حقوق مردم این دو استان به صدا در آمد. با هر ادبیات که شما شاکی آنی هیمن جناب مهندس خادمی بوده است.
  • احمدی IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
    0 2
    در این که خادمی به مسایل حاشیه ای بها داده و ۴سال هدر داده شکی نیست اما در مورد انتقال اب بختیاری انهم از سرچشمه ها و ویران کردن زیست محیطی مردم و ازبین بردن انواع گونه های حیوانی و گیاهی وبه کویر تبدیل کردن منطقه بکر بختیاری تا کویر مرکزی اصفهان.یزد و کرمان اباد کردن هم شکی نیست و این اتحاد دواستان خوزستان و بختیاری را میطلبد