تداوم بارش‌ها در روزهای پایانی سال/ کاهش ۵ درجه‌ای دما در اصفهان

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به وجود بارش های پراکنده در سطح استان گفت: موج بارشی جدیدی از روز چهارشنبه وارد اصفهان می شود.

حجت الله علی عسگریان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره تداوم ناپایداری‌های جوی در استان اصفهان تا فردا، اظهار کرد: افزایش ابر، بارش رگبار باران و برف و رعد و برق به ویژه در ارتفاعات غرب استان برای امروز پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: روز چهارشنبه سامانه ناپایدار جدیدی وارد استان خواهد شد که فعالیت آن با رگبار و رعد و برق در بسیاری از مناطق به ویژه نیمه غربی استان همراه است.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه دما در ۲۴ ساعت آینده بین دو تا پنج درجه سانتی گراد سردتر می‌شود، افزود: چوپانان و خوروبیابانک با دمای ۳۰ درجه سانتی گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای چهار درجه سانتی گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سرد ترین مناطق استان خواهند بود.

علی عسگریان اضافه کرد: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۲۰ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به شش درجه سانتی گراد بالای صفر می‌رسد.

وی با اشاره به بارندگی‌های پراکنده شب گذشته در سطح استان اصفهان گفت: بیشترین بارش از ایستگاه سمیرم با میانگین چهار میلی متر و ایستگاه فریدونشهر با میانگین ۲.۲ میلی متر گزارش شده است.

کد خبر 415037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.