با کمبودها و مشکلاتی برای مقابله با شیوع کرونا روبرو هستیم

شهردار کرمانشاه با بیان اینکه با تمام توان برای مقابله با شیوع کرونا گام برداشته‌ایم، گفت: برای تهیه لباس مناسب جهت استفاده غسال‌های آرامستان‌ها که با فوتی‌های این بیماری و افراد مشکوک تماس دارند مشکل داریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید طلوعی در گفت وگوی ویژه خبری شبکه زاگرس اظهار کرد: همچون سال‌های گذشته با فرارسیدن ماه اسفند برنامه‌های استقبال از بهار را قصد داشتیم به صورت گسترده در دستور کار قرار دهیم که متأسفانه شیوع بیماری کرونا بخشی از توان مجموعه شهرداری را گرفت‌.

وی در خصوص خدمت‌رسانی در حوزه مبارزه با بیماری کرونا گفت: از ۱۲ روز پیش مجموعه شهرداری با کمک ارتش، سپاه و نیروی انتظامی از ساعت ۲۱ الی ۲۳ به گندزدایی معابر اصلی و پررفت‌وآمد پرداخت، اما در چند روز اخیر ساعت فعالیت را به ۱۳ الی ۱۵ تغییر دادیم.

شهردار کرمانشاه افزود: مجموعه آتش‌نشانی و خدمات شهری شهرداری با تمام امکانات در این حوزه مشغول هستند، اما این کافی نیست و به نظر اصلی‌ترین راه مبارزه با این ویروس ماندن در منزل است.

وی ادامه داد: شهروندان حتی الامکان در منازل بمانند و از تردد غیرضروری خودداری کنند تا به سلامتی آنها آسیبی وارد نشود.

طلوعی با اشاره به خدمات ارائه شده در خصوص مبارزه با کرونا ویروس گفت: با توجه به کمبودهایی که در این زمینه داریم فقط توانسته‌ایم تا حدودی پرسنل در میدان را تجهیز کنیم.

وی عنوان کرد: حتی برای تهیه لباس مناسب جهت استفاده غسال‌های مشغول در آرامستان‌ها که با فوتی‌های این بیماری و افراد مشکوک روبه رو هستند هنوز نتوانسته‌ایم مشکل را رفع کنیم.

شهردار کرمانشاه خاطرنشان کرد: با همه مشکلات حیات را در شهر حس می‌کنید و سعی کرده‌ایم در راستای حفظ روحیه و از بین نرفتن امید شهروندان، برنامه‌های فضاسازی شهر را پیش ببریم.

وی ادامه داد: پروژه‌های عمرانی همچون قطار شهری، تقاطع میدان امام خمینی (ره) و تقاطع میدان سپاه با حمایت استاندار در حال انجام است.

طلوعی با اشاره مشکلات جمع‌آوری زباله افزود: هرساله در اسفندماه به دلیل خانه‌تکانی شهروندان حجم زباله‌ها دوبرابر می‌شود البته این روزها نیز باتوجه به وجود بیماری کرونا حجم زباله‌ها از حد پیش‌بینی شده فراتر رفته و این موضوع کار را در مجموعه پسماند سخت‌تر کرده است.

وی با اشاره به توزیع و غرس نهال ثمر ده به صورت رایگان افزود: این طرح از ۱۵ اسفند در حال اجرا است و شهروندان با تماس با سامانه ۱۳۷ می‌توانند از این خدمت بهره ببرند.

کد خبر 415033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.