فعلاً نیازی به تعطیلی اتوبوسرانی نیست

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با توجه به شرایط مناسب سیستم اتوبوسرانی در شهر اصفهان در حال حاضر نیازی به تعطیلی این ناوگان با توجه به شیوع بیماری کرونا نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا پورمحمد شریعتی نیا در صبح امروز (یکشنبه) در یکصد و هفدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن قدردانی از همه خدمتگزاران در ستاد مبارزه با کرونا با بیان اینکه طی روزهای اخیر چندین بار در خصوص قرنطینه شدن شهر اصفهان پیشنهاداتی ارائه شد، اظهار کرد: باید توجه داشت که قرنطینه شدن اصفهان در اختیارات شورای شهر و استاندار نیست و به مصوبه شورای امنیت ملی نیاز دارد.

وی افزود: قرنطینه شهر اصفهان که در شاهراه حیاتی کشور وجود دارد کار بسیار سختی است، اما تمام تمهیدات لازم از سوی ستاد مدیریت بحران در استان انجام شده تا کمترین تبعات را داشته باشیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان به هماهنگی با استاندار اصفهان در خصوص تعطیلی متروی اشاره کرد و گفت: این پیشنهاد قبول شد، در خصوص تعطیلی اتوبوس‌ها نیز پیشنهاداتی شد اما چون این سیستم حمل و نقل عمومی شرایط بهتری دارد فعلاً نیازی به جلوگیری از فعالیت آن نخواهد بود.

وی ادامه داد: شهروندان باید توجه داشته باشند شورای شهر اصفهان برای تصمیم‌سازی بهینه برای افزایش کیفیت شهروندان همواره آماده خدمت خواهد بود.

کد خبر 415000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.