درخواست جا به جایی بار در شهر بدون مراجعه حضوری

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار شهرداری اصفهان گفت: شهروندان می توانند درخواست جا به جایی بار توسط اپلیکیشن باریار ۷۲۴ را بدون مراجعه حضوری و با پرداخت آنلاین هزینه و گرفتن درخواست جا به جایی بار توسط راننده بدون مراجعه به سطح شهر انجام دهند.

مجید طهماسبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به شرایط به وجود آمده بر اثر شیوع ویروس کرونا، برخی خدمات به صورت اینترنتی به شهروندان در حال ارائه است.

وی افزود: از جمله خدماتی که از طرق اینترنت می‌توان به شهروندان ارائه کرد، دریافت نوبت معاینه فنی خودرو، ثبت نام و درخواست صدور پروانه‌های فعالیت و اشتغال در سامانه حمل بار درون شهری شهرداری اصفهان و پرداخت آنلاین، درخواست تمدید پروانه‌های صادره و پرداخت آنلاین آن، نامه‌نگاری از طریق اتوماسیون موجود در سامانه حمل بار با شرکت‌های حمل و نقلی جهت ارائه خدمات غیرحضوری و حذف حضور ارباب رجوع در سازمان حمل بار درون شهری است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار شهرداری اصفهان با اشاره به تخصیص سوخت یارانه‌ای و مشوق‌های ترافیکی به راهبران دارای سند حمل بار شهری، گفت: تخصیص سوخت یارانه‌ای و مشوق‌های ترافیکی به راهبرانی که برای آنها سند حمل صادر شده است از جمله مزایای استفاده از سند حمل بار شهری است.

وی ادامه داد: نخستین سند حمل بار شهری یا بارنامه درون شهری سندی است که با ارائه کد رهگیری از سوی سازمان حمل و نقل بار و کالای درون شهری امکان شناسه‌دار کردن و هویت بخشی به نقل و انتقال بار در محدوده شهری به منظور مدیریت مصرف سوخت را فراهم می‌کند.

طهماسبی تصریح کرد: جلوگیری از قاچاق سوخت و کالا و افزایش رضایتمندی شهروندان از خدمات جا به جایی بار و تأمین حقوق شهروندی در این حوزه، مدیریت تردد خودروهای باربر، تخصیص سوخت یارانه‌ای و مشوق‌های ترافیکی به راهبرانی که برای آنها سند حمل صادر شده است از جمله مزایای استفاده از سند حمل بار شهری است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و کالای درون شهری شهرداری اصفهان اظهار کرد: اجرای طرح زیست محیطی تردد با اعمال محدویت‌های زمانی و مکانی خودروهای باربر، جلوگیری از آسیب به زیرساخت‌های شهری و المان‌های ترافیکی و افزایش ایمنی تردد، تعیین حدود فضای کسب و کار به جهت حفظ معیشت و ارتقا سطح زندگی فعالان حوزه حمل و نقل بار و توزیع عادلانه بار بین شرکت‌ها و رانندگان از دیگر مزایای این سند به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: سازمان حمل و نقل بار و کالای درون شهری شهرداری اصفهان در اجرای مصوبات قانونی شورای اسلامی شهر و تأکیدات شهردار برای نخستین بار در کشور سند حمل بار شهری یا بارنامه درون شهری را اجرایی کرده است.

کد خبر 414992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.