هم‌زیستی در مرتفع‌ترین شهر اروپایی

خانه‌ای بر جا مانده از قرن نوزدهم به نام Cloud Citadel، واقع در مرتفع‌ترین شهر اروپایی در کوه‌های آلپ فرانسه، دیجیتال نومدها را به سوی خود فرا می‌خواند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، دیجیتال نومدها افرادی هستند که از فناوری‌های مخابراتی از راه دور برای امرار معاش بهره می‌گیرند. این افراد معمولاً در حین سفر و به کمک تکنولوژی به کسب درآمد برای ارتزاق مشغول هستند و به شیوه کوچ‌نشینان زندگی می‌کنند. مدیران مرکز همکاری Cloud Citadel، که در بلندترین شهرک اروپایی و در دامنه یکی از بزرگ‌ترین پیست‌های اسکی فرانسه واقع شده است، از دیجیتال نومدها دعوت می‌کنند حس همکاری را در حین انجام فعالیت‌های بیرونی در این خانه تجربه کنند.

گرد هم آوردن افرادی که از طریق دیجیتال درآمد خود را تأمین می‌کنند و در عین حال به فعالیت‌های مرتبط با طبیعت و کوه علاقمندند و مهم‌تر از همه اینکه سبک زندگی‌هایی مشابه دارند، مهم‌ترین هدف مدیران Cloud Citadel بود. پس از گذشت مدت زمان بسیار کوتاهی تعداد زیادی از دیجیتال نومدها به فضای کاری تعبیه شده در مرتفع‌ترین شهر اروپایی جذب و در آنجا ضمن انجام کارهای دیجیتالی خود به فعالیت‌های مختلفی در بیرون از مرکز مشغول شده‌اند.

علاوه بر این، آن‌ها در فضای همکاری جدید از ایده‌های یکدیگر در زمینه انجام کارهای خود بهره‌مند شده‌اند و توانسته‌اند کارکردهای دیجیتالی خود را بیشتر از قبل گسترش دهند. مدیران فضای همکاری Cloud Citadel نیز به منظور جذب افراد بیشتر به این مکان و افزایش تعامل اجتماعی بین آن‌ها، هر هفته یک جلسه گروهی تشکیل می‌دهند، دیجیتال نومدها را گرد هم می‌آورند و از آن‌ها می‌خواهند خواسته‌ها و علاقمندی‌های خود را روی یک برگه بنویسند و به آن‌ها تحویل دهند. مدیران سپس بهترین ایده‌های مطرح شده را به ترتیب اولویت‌بندی می‌کنند و امکانات لازم را برای پیاده‌سازی آن‌ها فراهم می‌آورند.

جالب است بدانید که هر یک از روزهای هفته به یک کارگاه آموزشی یا فعالیت خاص اختصاص داده شده است که در آن افراد، داوطلبانه مهارت‌های خود در زمینه فناوری‌های مخابراتی از راه دور را به سایرین آموزش می‌دهند. پیاده‌روی در کوه‌های آلپ فرانسه در فصول گرم و اسکی در پیست اسکی منطقه از جمله مهم‌ترین فعالیت‌هایی است که دیجیتال نومدها را به Cloud Citadel جذب کرده است.

کد خبر 414984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.