کیهانی: مجلس یازدهم تعامل سازنده ای با دولت نخواهد داشت

عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: ترکیب مجلس فعلی متشکل شده از افراد جدید که اکثرا سوابق مشخصی در امور اجرایی ندارند.

محمد کیهانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا پیرامون اولویت مجلس یازدهم اظهار کرد: اولویت مجلس یازدهم نسبت به شعارهای انتخاباتی کاندیداها شکل می‌گیرد و قطعاً اصلاح مباحث اقتصادی که یکی از اصلی‌ترین شعارهای کاندیداهای کارزار این دوره از انتخابات بود اولویت اصلی مجلس یازدهم است. خوشبختانه ترکیب مجلس یازدهم به نوعی یک دست بوده و امید است نمایندگان با هماهنگی یکدیگر اقتصاد، رفاه مردم و معیشت را که محور همه شعارهای انتخاباتی بود به منصه ظهور بگذارند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه شروع مجلس یازدهم مصادف با آخرین سال ریاست‌جمهوری دولت دوازدهم است، به نظر نمی‌رسد مجلس یازدهم تعامل سازنده‌ای با دولت داشته باشد.

وی افزود: در هر ساختاری، زمانی که قدرت یک جانبه می‌شود اختلافاتی در بین آن مشاهده خواهد شد، از همین رو ترکیب مجلس فعلی متشکل شده از افراد جدیدی که اکثراً سوابق مشخصی در امور اجرایی ندارند؛ از همین رو تصمیمات مجلس یازدهم به مدیریت این مجلس بستگی دارد. امید است که با مدیریت مطلوب مشکلات معیشتی مردم را بر طرف کنند.

عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان خاطرنشان کرد: اصولگرایان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با تمام قوا وارد کارزار انتخاباتی شدند و همچنین پایگاه‌های اجتماعی آنها نیز رأی ثابت خود را حفظ کرده؛ زیرا رأی دادن را تکلیف شرعی خود می‌دانند، اما رای‌های خاکستری که عموماً وابسته به جناح اصولگرا و یا اصلاح‌طلب نیستند، نقش پررنگی در این انتخابات نداشتند.

کد خبر 414981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.