بوئین و میاندشت نوروز ۹۹ مهمان‌پذیر نیست/اقلام بهداشتی نداریم

نماینده بوئین و میاندشت در شورای اسلامی استان اصفهان با اشاره به کمبود اقلام بهداشتی در بوئین و میاندشت، گفت: همه واحدهای بومگردی و خانه‌های اجاره‌ای همچنین منطقه گردشگری افوس و پیست اسکی آن هم تعطیل هستند و در نوروز این شهرستان پذیرای گردشگران نخواهد بود.

علی کیخایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص اقدامات کنترلی ویروس کرونا در شهرستان بوئین و میاندشت، اظهار کرد: طبق دستور ستاد مبارزه با شیوع ویروس کرونا کنترل ورودی شهر در حال انجام است و از ورود خودروها به شهر جلوگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم همکاری خوبی با مدیریت شهری دارند، افزود: با همکاری مردم چندین نوبت معابر شهری ضدعفونی شده و این اقدامات همچنان ادامه دارد.

نایب رئیس شورای اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: مساجد و همه مکان‌های عمومی ضدعفونی شده است و از طریق اعلام عمومی در خیابان‌ها مردم به آرامش و عدم حضور در خیابان‌ها دعوت شده‌اند.

وی با بیان اینکه همه واحدهای بومگردی و خانه‌های اجاره‌ای تعطیل شده‌اند، اظهار کرد: منطقه گردشگری افوس و پیست اسکی آن هم تعطیل است و در ایام نوروز بوئین و میاندشت پذیرای گردشگران نخواهد بود.

کیخایی با اشاره به جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای تهیه اقلام بهداشتی گفت: مردم و خیران همکاری خوبی در این زمینه داشته‌اند و مقادیری از وسایل بهداشتی با کمک خیران خریداری شده که این اقدام همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه کمبود اقلام بهداشتی در شهر دیده می‌شود، افزود: داروخانه‌ها به اندازه کافی اقلام بهداشتی ندارند و این مقدار جوابگوی نیاز همه مردم نیست هر چند در این وضعیت شهرداری تلاش کرد تا اقلامی همچون ماسک، دستکش، ژل و مواد ضدعفونی را اگرچه به سختی اما برای نیروهای خدماتی خود تهیه و در اختیار آنها قرار دهد.

عضو شورای اسلامی بوئین و میاندشتبا بیان اینکه اصناف اقدامی برای تعطیلی صنوف نداشته‌اند، تصریح کرد: با این حال مردم در حال رعایت موارد بهداشتی هستند و جمعیت چندانی در خیابان‌ها نیست و حضور در بازار را کنترل و محدود کرده‌اند هر چند انتظار داریم بیش از این موضوع انتقال بیماری را جدی بگیرند و توصیه‌های بهداشتی را کامل رعایت کنند.

کد خبر 414979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
    0 0
    باسلام واحترام و تشکر از زحمات شما انشاءالله همه در کنار هم بتوانیم نسبت به اطلاع رسانی عمومی و اقدامات به موقع و هماهنگ با مسئولین محترم از این دوره ناخوشایند بگذریم و بامید خدا چشن سلامتی ملت ایران عزیز را بر پا کنیم انشاءالله با توکل حضرت حق