عابدی: از نماینده ایذه شکایت می‌کنم

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: مردم فهیم ایذه قطعا با اظهارات نماینده فعلی خود در مجلس مخالف هستند، زیرا بین مردم اصفهان و خورستان جدایی وجود ندارد؛ از همین رو با رای ندادن به این نماینده در انتخابات یازدهمین دوره مجلس، پاسخ این حرمت شکنی ها را دادند.

حیدرعلی عابدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا پیرامون اظهارات نا متعارف نماینده ایذه در مورد استان اصفهان، اظهار کرد: این رفتارها مظهر اختلاف افکنی بین دو استان است؛ از همین رو طی ارائه شکایت از ایشان به ریاست مجلس، خواستار بررسی این موضوع در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان هستم. وی باید پاسخ این اهانت بزرگ به مردم شریف اصفهان را در دادگاه و قوه قضائیه بدهد.

وی افزود: این اظهارات نشانه اختلاف افکنی بین دو استان بوده و مردم فهیم ایذه قطعاً با اظهارات نماینده فعلی خود در مجلس مخالف هستند، زیرا بین مردم اصفهان و خوزستان جدایی وجود ندارد؛ از همین رو با رأی ندادن به این نماینده در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، پاسخ این حرمت شکنی ها را دادند. من بنا بر وظیفه خود، خواستار بررسی اهانت این نماینده به مردم شریف اصفهان در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان هستم.

روز گذشته هدایت خادمی، نماینده مردم ایذه در مجلس شورای اسلامی، روز گذشته در صفحه توئیتر خود نوشت: "دو نوع کرونا مردم بی کس خوزستان و چهارمحال بختیاری را تهدید می‌کند؛ یکی چینی که بالاخره خواهد رفت و یکی کرونای اصفهانی که این دو استان را با غارت آب کارون نابود می‌کند و هم اکنون در حال کار و غارت اند و مردم این دو استان و مسؤلان هم بی‌خیال، کاش ما کرونای چینی بگیریم ولی اصفهانی نگیریم.

کد خبر 414976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • افش IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
    5 2
    خدا را شکر که مردم ایران اسلامی خصوصا مردم ایذه و باغملک از دستش خلاص شدند.
  • احمدی IR ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
    5 0
    آقای نماینده دلسوز، شما که اینقدر برای وضعیت مردم خوب خوزستان ناراحتید، در این چهار سال چه کاری برای بهبود وضعیت راههای ایذه کردید؟ از زمانی که جنابعالی نماینده شدید چند درصد در پیشرفت تونل اژگیل که برای حذف گردنه های پرخطر استان طراحی شد، کمک کردید؟ پس با این حرف ها سعی در عوام فریبی و تفرقه افکنی بین مردم نکنید.