واکنش رئیس شورای اسلامی استان به اظهارات نماینده ایذه

رئیس شورای اسلامی استان اصفهان گفت: امروز باید مردم را به آرامش و رعایت مسائل بهداشتی و اجرای برنامه‌های ستاد کرونا دعوت کرد نه اینکه بخواهیم آنها را با یک بحث جدید یا قدیمی درگیر کنیم و با استانی کردن موضوعات آنها را رو در روی هم قرار دهیم.

عبدالله کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص توئیت نماینده خوزستان و مطالب او علیه مردم اصفهان، اظهار کرد: مطالب این نماینده را دیدم و آن را نوعی جوسازی و ایجاد بدبینی می‌دانم که باید در چنین شرایطی به شدت از این مسائل دوری کرد.

وی با بیان اینکه امروز مردم در وضعیتی هستند که با مشکلات خاص شیوع بیماری کرونا درگیرند، افزود: امروز وقت مطرح کردن موضوع آب آن هم در چنین شرایطی نیست و این صحبت‌ها امروز ارزشی ندارد و مردم نباید به این مباحث توجه کنند.

نماینده شورای اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: یک نماینده باید امروز مردم را به آرامش دعوت کند و این صحبت در زمان خود هم پایه و اساس درستی ندارد چه برسد به امروز که وقت بیان اینگونه نظرات نیست و مطرح کردن آن با چنین شرایطی به هیچ وجه درست نیست و همه مسئولان باید در درج گفته‌ها و نظرات خود دقت کنند.

وی با اشاره به اینکه همه مسئولان و نمایندگان باید کشور را به آرامش و رعایت مسائل بهداشتی دعوت کنند، گفت: امروز انرژی همه مدیران و مسئولان و البته نمایندگان استان‌ها باید صرف اجرای برنامه‌های ستاد کرونا در کشور شود نه اینکه بخواهیم مردم را با یک بحث جدید یا قدیمی درگیر کنیم و با استانی کردن موضوعات آنها را در چنین وضعیتی رو در روی هم قرار دهیم.

کد خبر 414975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.