تجربه متفاوت در حوزه توزیع غیر حضوری نهال رایگان

معاون خدمات شهری شهردار مشهد گفت: امسال با استفاده از روش‌های غیر حضوری و الکترونیکی دریافت نهال رایگان توسط شهروندان که در راستای حفظ سلامت عمومی جامعه صورت گرفت، تجربه متفاوت و موفقی رقم خورد.

مهدی یعقوبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: امسال با توجه به استقبال قابل توجه مردم بازه زمانی درختکاری که از هفت الی ۱۵ اسفند مشخص شده بود به مدت یک هفته دیگر تمدید شد و شهروندان مشهدی تا روز ۲۲ اسفند از طریق سه درگاه غیرحضوری معرفی شده اقدام به دریافت نهال رایگان کردند.

وی تصریح کرد: مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، اپلیکیشن شهروندی شهر من و سامانه جامع فضای سبز شهر مشهد، سه مسیر ثبت نام شهروندان برای درخواست نهال بود.

معاون شهردار مشهد افزود: در بازه درختکاری امسال، از ۷ الی ۲۲ اسفندماه، ۱۳۹۳۷ درخواست دریافت نهال رایگان ثبت شد که از این تعداد، ۱۷۳۰ درخواست از نرم افزار "شهر من"، ۴۸۲۰ درخواست از مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ و ۷۳۸۷ مورد درخواست از سامانه جامع فضای سبز شهر مشهد ثبت شده بود و شهروندان منطقه شش و هفت شهرداری مشهد در صدر متقاضیان دریافت نهال رایگان بودند.

یعقوبی ادامه داد: با توجه به اینکه طرح درختکاری امسال با تمرکز بر مشارکت مردم و مشارکت دستگاه‌های اجرایی و ادارات مختلف شهر مشهد و بر مبنای توزیع بیش از ۲۰۰ هزار اصله نهال مثمر و غیر مثمر برنامه ریزی شده بود بیش از ۴۵ هزار اصله نهال در اختیار شهروندان مشهدی قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به درخواست‌های مکرر ادارات و دستگاه‌های اجرایی و پس از بازدید کارشناسان فنی سازمان پارک‌ها و فضای سبز از مکان‌های اعلام شده از سوی ادارات مختلف شهر مشهد، نهال مثمر در فضاهای عمومی اداراتی که در داخل بافت شهر مشهد قرار داشتند نیز کاشته شد.

کد خبر 414943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.