تشکیل صندوق ذخیره بحران در مشهد/شهردار کرونا ندارد

عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: نیم درصد از درآمدهای شهر به صندوق ذخیره بحران انتقال داده می‌شود تا اگر در آینده بحران‌های مشابهی وجود داشت از قبل چاره‌اندیشی کرده باشیم.

مسعود ریاضی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با مصوبات امروز حلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد اظهار کرد: یک لایحه از سوی شهرداری به شورای شهر برای تسهیل شرایط مشاغل و اصناف و بدهی آن‌ها به شهرداری ارسال شده بود که به تصویب اعضا رسید.

وی افزود: علاوه بر این لایحه، طرح دو فوریتی شورای شهر برای کاهش تردد در شهر به تصویب رسید و مترو از فردا تا ۵ فروردین تعطیل خواهد بود. همچنین محدودیت‌هایی تا ۲۹ اسفندماه برای اتوبوس‌های شهری اعمال شده و پس از آن تا ۵ فروردین ناوگان اتوبوسرانی مشهد کاملاً تعطیل خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد از تشکیل صندوق ذخیره بحران در شهرداری با تصویب شورا خبر داد و تصریح کرد: نیم درصد از درآمدهای شهر به صندوق ذخیره بحران انتقال داده می‌شود تا اگر در آینده بحران‌های مشابهی وجود داشت از قبل چاره‌اندیشی کرده باشیم

وی با اشاره به اینکه قرنطینه مشهد در حیطه اختیارات دولت است و شورای شهر تنها می‌تواند ترددهای درون شهر را با مصوبات خود کاهش دهد، ادامه داد: در رابطه با قرنطینه شهر از سوی رئیس شورای شهر برای استاندار نامه‌ای محرمانه ارسال شده است.

ریاضی درباره شایعه ابتلاء شهردار مشهد به کرونا خاطرنشان کرد: چندی پیش شهردار مشهد اعلام خستگی و سرماخوردگی کرده اما آزمایش کرونا که داد جواب آن منفی بود و در جلسه امروز شورای شهر نیز با سلامتی کامل حضور داشت.

کد خبر 414932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.