آمادگی سایت‌های نمایشگاهی کشور برای کمک به مراجع بهداشتی و امدادی

رئیس انجمن نمایشگاه‌های ایران از آمادگی سایت‌های نمایشگاهی کشور برای قرار دادن امکانات خود در اختیار مراجع بهداشتی و امدادی خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی انجمن نمایشگاه‌های ایران، علی یارمحمدیان با اشاره به لزوم فعالیت همه‌جانبه به منظور پیشگیری از گسترش ویروس کرونا در سطح کشور، اظهار کرد: شرکت‌های نمایشگاهی استان‌های مختلف کشور با توجه به رسالت اجتماعی خود همواره در بحران‌های مختلف همچون سیل و زلزله به یاری مردم و مسئولان شتافته و شرایط لازم برای خدمت‌رسانی به آسیب‌دیدگان و ستادهای بحران را فراهم کرده اند.

وی با تاکید بر اینکه شرکت‌های نمایشگاهی کشور آمادگی کاملی برای کمک به ستادهای پیشگیری از کرونا دارند، افزود: سایت‌های نمایشگاهی کشور آمادگی دارند امروز و در شرایط جدید، در صورت لزوم و احساس نیاز توسط مراجع بهداشتی و امدادی، امکانات خود را برای سلامت مردم در اختیار مراجع ذی‌ربط قرار دهند.

رئیس انجمن نمایشگاه‌های ایران گفت: امیدواریم با عمل به دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مردم و همچنین تلاش‌های متولیان سلامت کشور، این مشکل با کمترین آسیب به کشور پشت سر گذاشته شود و هرچه سریع‌تر شرایط زندگی مردم به حالت عادی باز گردد.

یارمحمدیان یادآور شد: به تمامی فعالان حوزه کسب و کار قول می‌دهیم به محض برطرف شدن ویروس کرونا، شرایطی فراهم آوریم که نمایشگاه‌ها، رونق اقتصادی را به حوزه تجارت و اقتصاد بازگردانند و در سریع‌ترین زمان ممکن، شرایط مطلوبی برای فعالان اقتصادی ایجاد کنند.

کد خبر 414918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.