افزایش ۴۰ درصدی بودجه شهرداری آزادشهر

شهردار آزادشهر گفت: بودجه سال آینده این نهاد با رقم ۲۵۰ میلیارد ریال و افزایش ۴۰ درصدی در مقایسه با امسال در شورای شهر به تصویب رسید.

به گزارش ایمنا، علی‌اصغر منصوری اظهار کرد: بر خلاف سال‌های قبل که سهم بخش عمرانی از بودجه سالانه، ۴۰ درصد در مقایسه با ۶۰ درصد هزینه‌های جاری بود، در بودجه سال آینده شهرداری آزادشهر سهم بخش عمرانی به ۵۰ درصد افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: بودجه امسال شهرداری آزادشهر ۱۵۰ میلیارد ریال بود، اما با تصویب متمم بودجه در شورای شهر و با افزایش ۵۱ درصدی به ۲۳۰ میلیارد ریال رسید.

شهردار آزادشهر با تاکید بر ضرورت ایجاد منابع درآمدی پایدار برای شهرداری آزادشهر گفت: دو جایگاه سوخت سی‌ان‌جی و یک کارخانه سنگ‌شکنی، تنها منابع درآمدی پایدار و عوارض دریافتی از بازار هفتگی، عوارض شهری و ساختمانی، اعطای اعتبارات عمرانی دولتی و ارزش افزوده از دیگر منابع درآمدی این شهرداری است.

منصوری به خدمات امسال شهرداری آزادشهر اشاره کرد و گفت: بازگشایی چند خیابان پرتردد برای کاهش بار ترافیکی، پنج کیلومتر کانال و جدول‌کشی، ۷۵ هزار متر مربع آسفالت و آغاز عملیات اجرایی پارک ۱۶ هزار مترمربعی از جمله این فعالیت‌ها است.

وی به تلاش این نهاد برای مقابله با کرونا اشاره کرد و گفت: با همکاری کشاورزان آزادشهر، چهار دستگاه تراکتور سمپاش به صورت روزانه معابر، اماکن عمومی، مساجد و پارک‌های شهر را ضدعفونی و گندزدایی می‌کند و این فعالیت تا عادی شدن شرایط ادامه خواهد داشت.

منبع: ایرنا

کد خبر 414914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.