خانه‌تکانی مریانج در آستانه سال نو

شهردار مریانج گفت: فعالیت‌های طرح استقبال از بهار تعطیل نمی‌شود، زیرا مردم در شرایط کنونی نیازمند تقویت روحیه هستند و در این راستا فضاآرایی شهری و گل‌کاری‌های شهر ادامه می‌یابد.

به گزارش ایمنا، محسن معصوم‌علیزاده، با اشاره به اجرای طرح استقبال از بهار در شهر مریانج، اظهار کرد: شیوع کرونا نتوانست اجرای این طرح را متوقف کند و مانند سال‌های گذشته در شهر مریانج اجرا می‌شود تا عطر بوی گل‌های رنگارنگ در کنار سفره‌های هفت سین و فضاسازی شهری، نوید بهاری دیگر را دهد.

وی افزود: مردم در شرایط کنونی نیاز به روحیه دارند، بنابراین هیچ فعالیت مربوط به استقبال از بهار که برای مردم ضرر نداشته باشد از جمله فضا آرایی شهری و گل‌کاری‌ها تعطیل نخواهد شد.

شهردار مریانج عنوان کرد: در سال‌های گذشته بیشتر برنامه‌های این شهرداری در راستای مسافران نوروزی انجام می‌شد، اما در ایام نوروز سال ۹۹ با توجه به ممنوعیت پذیرش مسافران به دلایل جلوگیری از گسترش کروناویروس برنامه‌های این شهرداری تنها در راستای تقویت روحیه شهروندان و خانه تکانی شهری انجام می‌شود.

معصوم‌علیزاده افزود: رفت و روب، جمع آوری پسماند و ضدعفونی کردن معابر و اماکن پرتردد در حال حاضر برای ما اهمیت بسیار ویژه‌ای دارد، بنابراین قبل از هر طرحی باید سلامت مردم در نظر گرفته شود.

وی از ادامه برنامه ضدعفونی کردن شهر خبر داد و گفت: ضدعفونی و گندزدایی کردن معابر و اماکن پرتردد شهر به صورت روزانه توسط اکیپ‌های مختلف شهرداری و نیروهای بسیج انجام می‌گیرد.

معصوم‌علیزاده تصریح کرد: نیروهای خدوم شهرداری که در خط مقدم مبارزه شهری با کروناویروس قرار دارند، در قالب چند اکیپ دستی و خودرویی، در ساعات پایانی شب تمامی معابر و اماکن پر تردد را به طور کامل گندزدایی می‌کنند.

وی گفت: فعالیت روزانه ۱۰ نیروی شهرداری در پاکسازی معابر، رفت و روب شهر، ضدعفونی و سم زدایی سطح معابر و اماکن شهر همچنان ادامه دارد و این افراد خود در معرض ابتلاء به این ویروس هستند.

وی یادآور شد: از همه شهروندان خواهشمندیم که حتی‌الامکان از خروج غیرضروری از منازل خودداری کنند تا دامنه انتقال این ویروس قطع شود.

منبع: ایسنا

کد خبر 414898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.