۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۰
عابدی: قرنطینه شهرها عملی نیست

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: کنترل ترددهای شهرستان‌ها و محدودیت در برخی فعالیت‌های شهری و اقدامات پیشگیرانه جزو اختیارات مدیران شهرستان‌ها است. 

حیدرعلی عابدی در گفت گفت و گو با ایمنا پیرامون قرنطینه کردن شهرستان اصفهان اظهار کرد: کنترل ورودی‌های شهرستان اصفهان به منظور بررسی افرادی که قصد ورود به شهر را دارند به این صورت که تیم‌های کنترل ورودی‌ها تنها برای یک سری شهرستان‌ها لحاظ شوند در جلسه ستاد استانی مبارزه با کرونا مطرح نشد؛ البته ممکن است برخی فرمانداری‌ها اقداماتی در این زمینه انجام دهند.

وی افزود: قرنطینه شهرها عملی نیست؛ زیرا قرنطینه کردن به معنای این است که هیچ شهروندی از منزل خود خارج نشود و چنین چیزی امکان پذیر نیست؛ همچنین تصمیم‌گیری در مورد قرنطینه کردن شهرستان یا استان جزو اختیارات ستاد ملی مبارزه با کرونا است؛ اما کنترل ترددهای شهرستان‌ها و محدودیت در برخی فعالیت‌های شهری و اقدامات پیشگیرانه جزو اختیارات مدیران شهرستان‌ها است.

نماینده مردم اصفهان خاطرنشان کرد: شهرستان‌ها می‌توانند بر اساس توان اجرایی و شرایط خود، محدودیت‌هایی در زمینه ادارات و مشاغل غیرضروری ایجاد کنند.

کد خبر 414896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.