توزیع رایگان ۱۰ هزار ماسک توسط بسیج نجف‌آباد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف‌آباد گفت: ظرف روزهای اخیر با همکاری فرمانداری شهرستان بیش از ۱۰ هزار ماسک توسط نیروهای داوطلب بسیجی بین گروه‌های هدف شهرستان در نقاط پرجمعیت، رایگان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا حجت الله صفرپور اعلام کرد: در پی تفاهم‌ وزارت بهداشت و سازمان بسیج، قرارگاه‌های زیستی شفا در سراسر کشور تشکیل شده و در شهرستان نیز بیش از ۲۶۰۰ نیروی بسیجی و داوطلب برای مشارکت در امور محوله به بسیج، فراخوان شده‌اند.

وی بسیج را دارای ظرفیت مردمی بسیار خوب دانست و گفت: در تشکیل و برنامه‌ریزی فعالیت‌های ستاد مردمی مقابله با شیوع کرونا، بهتر بود بر توانمندی‌های بسیج بیشتر توجه می‌شد به هر حال آماده هر گونه همکاری در این خصوص هستیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف‌آباد از فعالیت بیش از ۱۳۰ گروه جهادی محله محور به منظور ضدعفونی معابر و ارائه آموزش‌های بهداشتی به شهروندان سخن گفت و اظهار کرد: در حال حاضر روزانه دو هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده دست و همین میزان مواد ضدعفونی کننده سطوح توسط نیروهای داوطلب بسیجی در بین شهروندان، رایگان توزیع می‌شود.

صفرپور با اشاره به استقرار پنج دستگاه ویژه غربالگری مبتلایان به ویروس کرونا در مبادی ورودی شهر گفت: به منظور جبران بخشی از مشکلات معیشتی برخی آسیب‌دیدگان این شرایط خاص، بیش از ۱۸۰ بسته غذایی با ارزش دویست هزار تومان به بالا آماده در بین نیازمندان توزیع شده است.

وی گفت: ظرف روزهای اخیر با همکاری فرمانداری شهرستان بیش از ۱۰ هزار ماسک توسط نیروهای داوطلب بسیجی بین گروه‌های هدف شهرستان در نقاط پرجمعیت، رایگان توزیع شده است.

کد خبر 414889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.