تعطیلی مترو مشهد از یکشنبه/ فعالیت اتوبوسرانی محدود شد

معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهردار مشهد گفت: تمام خطوط قطار شهری مشهد از روز یکشنبه ۲۵ اسفندماه ۹۸ تا روز پنجم فروردین ماه سال آینده تعطیل و فعالیت اتوبوس‌های شهر نیز محدود می‌شود.

خلیل الله کاظمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سرویس دهی اتوبوس‌ها در خطوط مختلف از روز ۲۶ تا ۲۸ اسفندماه سال‌جاری فقط در ساعت‌های ۶:۳۰ تا ۸:۳۰ صبح و بعد از ظهر از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۸:۳۰ خواهد بود.

وی تصریح کرد: از روز ۲۸ اسفندماه سال‌جاری تا روز پنجم فروردین ماه سال آینده تمامی خطوط اتوبوسرانی مشهد تعطیل خواهد بود.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهردار مشهد با اشاره به فعالیت پایانه‌های مسافربری، افزود: غرفه‌های پایانه‌های مسافربری شهر مشهد از فردا تعطیل خواهد شد و فروش بلیت تنها به صورت اینترنتی یا «وب کیوسک» امکان‌پذیر خواهد بود.

وی ادامه داد: برای پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد در حال رایزنی با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مشهد هستیم تا ورود و خروج اتوبوس‌ها را محدود کنیم.

کاظمی با بیان اینکه آمارها نشان می‌دهد سال گذشته در روز ۲۳ اسفندماه ۶۴ هزار نفر به شهر مقدس مشهد ورود و خروج داشتند، گفت: امسال این آمار به ۱۲ هزار نفر رسیده و کاهش ۷۰ درصدی مسافران را شاهد هستیم، اما همین آمار نیز نگران کننده است.

وی تاکید کرد: با توجه به شیوه ویروس کرونا انتظار می‌رود مردم کلانشهر مشهد را مقصد سفر خود انتخاب نکنند زیرا جابه‌جایی جمعیت موجب انتقال این بیماری می‌شود.

کد خبر 414875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.