غربالگری کرونا در ۵۴ مبادی ورودی استان اصفهان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان از انجام تست غربالگری کرونا در ۵۴ مبادی ورودی استان خبر داد.

علی محمد هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص اقدامات جمعیت هلال احمر استان اصفهان برای مقابله با شیوع کرونا اظهار کرد: تشکیل ستاد مقابله با بیماری کرونا با حضور مدیران رده نخست هلال احمر استان از جمله اقدامات صورت گرفته است.

وی افزود: تشکیل کمیته اطلاع رسانی فضای مجازی، تشکیل کمیته حمایت روانی و کاهش استرس اجتماعی ناشی از کرونا ویروس نیز از دیگر اقدامات بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان آماده سازی نقاهتگاه برای نگهداری از بهبود یافتگان ویروس کرونا به مدت ۱۴ روز را از دیگر اقدامات هلال احمر استان اصفهان با دیگر دستگاه‌ها اعلام کرد و گفت: همچنین راه‌اندازی ۵۴ تیم غربالگری کرونا در مبادی ورودی شهرستان‌های استان اصفهان از دیگر اقدامات در دستور کار بوده است.

وی ادامه داد: البته باید توجه داشت که تست غربالگری در مبادی ورودی شهرستان‌های اصفهان انجام می‌شود و برای شهر اصفهان هنوز تصمیم قطعی در خصوص اجرای تست غربالگری گرفته نشده و منتظر اعلام نظر ستاد مبارزه با کرونا هستیم.

هاشمی توزیع اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده در بین مردم را از دیگر اقدامات هلال احمر دانست و افزود: تاکنون پنج هزار عدد از این اقلام در بین مردم توزیع شده است.

کد خبر 414863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • زهراسلطانی IR ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
    0 0
    میخواستم ببینم کرونا دارم یا نه