۶۰۰۰ مددجوی کمیته امداد کمک هزینه تأمین اقلام بهداشتی دریافت کردند

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان اصفهان گفت: در سطح استان شش هزار و ۲۶۶ بیمار خاص، زمین‌گیر و سالمند تحت پوشش امداد است که برای هر نفر ۱۶۰ هزار تومان برای تهیه اقلام بهداشتی اختصاص یافت و به حساب آنها واریز شد.

هادی بنایی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: دو میلیارد تومان اعتبار از طرف کمیته امداد کشور برای تهیه اقلام بهداشتی به کمیته امداد استان اصفهان اختصاص یافت.

وی با اشاره به اینکه این اعتبار برای تهیه اقلام بهداشتی سالمندان و بیماران تحت پوشش کمیته امداد اختصاص یافت، افزود: در سطح استان شش هزار و ۲۶۶ بیمار خاص، زمین‌گیر و سالمند تحت پوشش امداد است که برای هر نفر ۱۶۰ هزار تومان برای تهیه اقلام بهداشتی اختصاص یافت و به حساب آنها واریز شد.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان اصفهان، تصریح کرد: با توجه به توصیه‌های بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تهیه اقلام توسط امداد صورت نگرفتن و مبلغ به حساب مددجویان واریز و پیامکی هم با عنوان اختصاص این مبلغ برای تهیه اقلام بهداشتی مددجویان به همه آنها ارسال شد.

وی با اشاره به اینکه امسال جشن نیکوکاری به صورت الکترونیک برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به زمینه سازی در پرداخت کمک به صورت الکترونیک امسال این جشن بدون کمک مدارس انجام شد و همه کمک‌ها با روش‌های الکترونیکی واریز شد و خوشبختانه رشد قابل قبولی هم داشت.

کد خبر 414860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.