تعلیق اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا در سبزوار

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری سبزوار گفت: این سازمان به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا فعالیت پیمانکاران اجرای طرح تفکیک از مبدا را تا ۱۵ فروردین سال آینده به حالت تعلیق درآورد.

به گزارش ایمنا، مجید معنوی‌زاده اظهار کرد: سازمان مدیریت پسماند شهرداری سبزوار از شهروندان فهیم تقاضا دارد چنانچه مقدور است، اجزای قابل بازیافت منزل خود که مخاطرات بهداشتی ندارد را در منزل و فضای مناسب نگهداری و یا در غیر این صورت با بسته‌بندی مناسب همانند دیگر پسماندها در زمان مقرر شبانه یعنی ۲۱ شب به بعد بیرون از منزل قرار دهند.

وی ادامه داد: چنانچه بخشی از پسماندهای پر خطر این روزهای منزل مانند دستکش یکبار مصرف، ماسک و اجزای ویژه که سلامت دیگر شهروندان را تهدید می‌کند را جداگانه و در فضای مناسب بسته‌بندی و از مخلوط کردن با دیگر پسماندها و رها نمودن آن اکیداً اجتناب کنند.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری سبزوار با اشاره به در پیش بودن نوروز باستانی، خاطرنشان کرد: این سازمان به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا فعالیت پیمانکاران اجرای طرح تفکیک از مبدا را تا ۱۵ فروردین سال آینده به حالت تعلیق درآورده است.

کد خبر 414850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.