آغاز عملیات گسترده ضد عفونی مناطق مختلف مشهد از سوی آتش نشانی

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از آغاز عملیات گسترده ضد عفونی مناطق مختلف شهری به ویژه مناطق کم برخوردار شهر در راستای مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش ایمنا، امیر عزیزی در حاشیه آغاز این عملیات که با حضور معاون خدمات شهری انجام شد، اظهار کرد: از حدود دو هفته پیش با ورود ویروس کرونا به کشور عملیات ضد عفونی معابر در دستور کار قرار گرفت و انجام می‌شد.

وی افزود: با تأکیدات شهردار و معاون خدمات شهری مقرر شد تا عملیات ضد عفونی شهر با استفاده از تجهیزات و نیروهای داوطلب آتش نشانی به صورت گسترده انجام شود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد ادامه داد: بر همین اساس عملیات ضد عفونی معابر مختلف شهر مشهد با استفاده از ۱۶ دستگاه خودرو سبک و سنگین آتش نشانی به همراه ۱۰۰ نفر از نیروهای داوطلب این سازمان با تجهیزات کامل شامل سمپاش های کوله‌ای، لباس مخصوص، دستکش، ماسک و سایر ملزومات آغاز شده است.

عزیزی با بیان اینکه این عملیات در روزهای آینده گسترده‌تر خواهد شد، اظهار کرد: در روزهای آینده تعداد نیروهای داوطلب آتش نشانی در ضد عفونی کردن معابر و اماکن عمومی به ۵۰۰ نفر افزایش پیدا خواهد کرد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: در عملیات امروز بلوار امامت، توس، شهید آوینی، اسماعیل‌آباد، بلوار حر، شهرک شهید رجایی و باهنر، مصلی، شهید قرنی، چهارراه میدان بار به طرف حرم مطهر و پنج‌راه ضد عفونی و این عملیات تا رفع خطر شیوع ویروس کرونا در نقاط مختلف شهر ادامه خواهد داشت.

کد خبر 414842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.